Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Що підготувати заздалегідь

Обговорити з батьками, який товар вони купували тільки через те, що спокусилися рекламою.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 8 хв.
Робота в парах 5 хв.
Інформаційне повідомлення 6 хв.
Руханка 2 хв.
Робота в групах 8 хв.
Підсумкове завдання 6 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового )

1. Пригадати з попереднього уроку презентацію талантів і назвати, хто вразив своєю майстерністю.

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Покласти на столі яблуко, апельсин, мандарин, ківі і якийсь невідомий предмет, загорнутий в кольоровий пакетик. Запропонувати дітям «купити» собі продукти. Діти вибирають яблуко, апельсин, мандарин, ківі, але не «купують» пакетик. Тоді вчитель знову кладе той же набір, але розказує, що в пакеті дуже смачна, корисна цукерка. Її смак неповторний і т. п. Після цього більшість дітей «купить» цей пакетик.

- Діти, я вам розрекламувала товар, який не продавався, і ви його розкупили. Ви самі переконалися в силі реклами. А тепер я вас переконаю в тому, що вірити рекламі слід не завжди.

 

Робота в парах (пригадати правило прийняття зважених рішень)

Прочитати текст у підручнику на с. 118. Назвати рішення, які приймали вранці.

Об’єднати дітей у пари. Пригадати правило світлофора для прийняття зважених рішень – вчитель ставить завдання, діти в парі обговорюють.

- Ви вирішили поснідати. Перед вами вибір – каша або сухарики.

    • Червоне світло – зупинись.
    • Жовте світло – зваж наслідки. (Якщо я з’їм сухарики, може заболіти живіт, вони шкідливі для здоров’я. Замість того, щоб навчатися в школі, я лежатиму на ліжку з болем. Якщо я з’їм кашу, організм отримає необхідні поживні речовини, я матиму енергію для навчання).
    • Зелене світло – зроби вибір. (Я вибираю кашу).

Інформаційне повідомлення (довести, що мета реклами – продати товар)

Прочитати повідомлення в підручнику на с. 119. Розглянути малюнки і пояснити різницю між тим, що обіцяє реклама, і тим, що виходить насправді.

- Пригадайте, чи доводилося вам купувати щось саме під впливом реклами.

- Чи дійсно ця покупка була для вас необхідною?

- А що купували ваші батьки? (Результати домашнього обговорення).

Руханка (виконати рухливі вправи)

Вчитель читає рядок вірша, діти присідають і говорять «Не купую», або підстрибують і говорять «Купую».

Ось сухарики в пакеті. (Не купую)

Макарони і спагеті. (Купую)

Чіпси смажені хрусткі. (Не купую)

А ось булочки м’які. (Купую)

Помідори з огірками. (Купую)

А ось фанта з бульбашками. (Не купую)

 

Робота в групах (довести, що корисне не потребує реклами)

Прочитати вірш у підручнику на с. 120.

Об’єднати дітей у три групи. Кожній групі роздати аркуш паперу А-4. Запропонувати дітям написати продукти у дві колонки: 1 – які часто рекламують, 2 – які рідко або ніколи не рекламують.

- Подумайте, чому ці продукти не потребують реклами? (Бо вони корисні, люди й так їх купують).

- Навіщо рекламують продукти першої групи? (Щоб їх більше купили).

Висновок: мета реклами – продати товар.

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

1. Доповнити речення: «Не зажди слід купувати те, що пропонує реклама, бо …».

2. Пограйте у гру. Вчитель пропонує певний «товар» (фантик з-під цукерки, коробка з-під олівців, ручка без стержня і т.п.), діти мають його розрекламувати – надати йому якомога більше переваг. Перемагає той, чий товар «купило» найбільше дітей.

 

 


 


Читайте також:

  1. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  2. Ст. 396 КК — карає за заздалегідь не обіцяне прихову­вання тяжкого чи особливо тяжкого злочину.
  3. Що підготувати заздалегідь
  4. Що підготувати заздалегідь
  5. Що підготувати заздалегідь
  6. Що підготувати заздалегідь
  7. Що підготувати заздалегідь
  8. Що підготувати заздалегідь
  9. Що підготувати заздалегідь
  10. Що підготувати заздалегідь
  11. Що підготувати заздалегідь




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РЕКЛАМА І ЗДОРОВ’Я | АЛЬКОГОЛЬ І ЗДОРОВ’Я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.