МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьКожному учневі вдома намалювати школу своєї мрії. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати, що вчили на минулому уроці. - Багато часу ви знаходитеся в школі. Тому слід теж знати чимало правил, щоб уникнути небезпеки. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Зробити виставку малюнків «Школа моєї мрії». Запропонувати учням поділитися своїми ідеями щодо того, що б хотіли змінити у школі. Робота в групах (з’ясувати, де у школі небезпечно і чому) - Продумайте, як слід поводитися, щоб уникнути небезпеки. Об’єднати дітей у три групи. Кожній дати карточку з назвою одного з приміщень школи - «спортивна зала», «ЇДАЛЬНЯ», «КЛАС». Діти обговорюють і дають варіанти відповідей. 1. спортивна зала: - робити все лише з дозволу вчителя, - не відволікатися, - не штовхатися і не бешкетувати. 2. ЇДАЛЬНЯ: - не розмовляти під час їди, - не бігати, - мити руки перед їдою. 3. КЛАС: - не бігати на перерві, - бути уважним при вході (виході), щоб не зіштовхнутися.
Інформаційне повідомлення (формувати звичку ставитися доброзичливо до людей) - Твоя успішність залежить і від того, як ставляться до тебе твої однокласники, дорослі в школі. А щоб тебе поважали, навчися доброзичливо ставитися до людей. Прочитати в підручнику «Науку спілкування». - Що значить ставитися доброзичливо? (Не ображати, не дражнити, допомагати один одному, робити добро).
Робота в парах (відпрацювати навички доброзичливого ставлення) Прочитати у підручнику на с. 85 правила доброзичливості. Придумати свої правила. (Не ображати. Не дражнити. Говорити правду. Ставитися так, як хочеш, щоб ставилися до тебе). Об’єднати дітей у пари. Запропонувати скласти діалог, де буде підтвердження дотримання дітьми якогось правила. (За необхідності підказати тему діалогу: Твій однокласник не може зробити задачу. Сусід по парті забув ручку. Однокласник не вивчив вірша і т.п.). Інформаційне повідомлення (познайомити з поняттям «евакуація») Прочитати текст у підручнику на с. 87. Ознайомитися зі шкільним планом евакуації. З’ясувати, де він знаходиться. Знайти на плані клас, шлях від класу до запасного виходу. Знайти на плані їдальню, шлях від неї до запасного виходу. Знайти на плані спортивну залу, шлях від неї до запасного виходу. Практична робота (пройти шляхом евакуації) Прочитати у підручнику на с. 87 правила, яких слід дотримуватися під час евакуації. Пройти шляхом евакуації від класу, потім від спортивної зали і від їдальні. Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Для чого створений у школі план евакуації? 2. Назвіть правила, яких треба дотримуватися під час евакуації. 3. Назвіть правила доброзичливості.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|