МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьПодивитися з батьками перехрестя, які є у місті чи селі. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати правила переходу дороги. Наголосити, що дороги можуть перетинатися, утворюючи перехрестя. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Розглянути малюнок в підручнику на с. 92. Знайти на малюнках види перехресть. 4. Запитати у дітей, які види перехресть вони бачили з батьками у своєму населеному пункті. Робота в парах (вчити розрізняти види перехресть) Об’єднати дітей у пари. Дати аркуші паперу, запропонувати намалювати перехрестя, які є біля певних об’єктів (наприклад, біля школи). Вивісити роботи на дошку, порівняти, проаналізувати.
Інформаційне повідомлення (розрізняти регульоване і нерегульоване перехрестя) Прочитати текст у підручнику на с. 93. Акцентувати увагу на те, що переходити дорогу можна і на регульованому, і на нерегульованому перехрестях, якщо там позначено пішохідний перехід. Розглянути малюнки в підручнику на с. 93 і знайти ті перехрестя, на яких не можна переходити дорогу. (На третьому і четвертому). Виконати завдання в зошиті на с. 48.
Рольова гра (вчити визначати напрямок руху автомобілів) Прочитати текст у підручнику на с. 94. Розглянути малюнок і вказати напрямок руху автомобілів. Висновок: напрямок руху автомобілів можна визначити за сигналами поворотів. Визначити «водіїв», дати їм в руки макети руля. Визначити «пішоходів, поставити їх перед водіями. «Водії» показують рукою сигнал повороту, «пішоходи» визначають напрямок руху. Практична робота (відпрацювати навички переходу нерегульованого перехрестя) Прочитати текст у підручнику на с. 95. Повторити правила переходу перехресть: регульованого – переходити дорогу тільки після того, як загорівся зелений сигнал світлофора; нерегульованого – переходити дорогу тільки тоді, коли немає автомобілів або вони зупинилися, щоб пропустити пішоходів. Накреслити на підлозі «перехрестя», позначити пішохідний перехід. Дати кільком дітям макети руля, поставити їх на «дорозі». Діти-пішоходи показують перехід дороги і проговорюють свої дії.
Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Доповни речення: «Щоб зберегти життя і здоров’я, я буду переходити дорогу …». 2. Виконати завдання в зошиті на с. 49. 3. Роздати кожному аркушик паперу. Запропонувати пригадати шкідливу звичку на дорогах (наприклад, перебігати дорогу, йти на червоне світло і т.п., написати її на аркуші, зім’яти і викинути її разом з папірцем у смітничку. Зник папірець – нехай зникне і звичка!
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|