МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьДітям обговорити з батьками, які тварини живуть у лісах вашої місцевості. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати правила поведінки з домашніми тваринами. - Крім домашніх є дикі тварини. Де вони живуть? (У лісі). То ж сьогодні ми відправимося до лісу. Виконати завдання в зошиті на с. 52. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Прочитати повідомлення в підручнику на с. 100. Розглянути малюнки, назвати зображених тварин. Розказати, які ще тварини живуть у лісах нашої місцевості. Колективна робота (створення плаката) Відгадати загадки про птахів, запропоновані у підручнику на с. 101. Роздати дітям паперові кружечки, запропонувати намалювати на них лісових тварин: одній половині – звірів, другій половині – птахів. Вивісити на дошці ватман з написаною назвою «Хто в лісі живе». Запропонувати дітям наклеїти свої малюнки. Озвучити назви тварин, вирішити, чи ніхто «не заблудився». Інформаційне повідомлення (розказати правила поведінки в лісі) Йдучи в ліс чи в парк, треба потурбуватися про свою безпеку. В заростях ховаються кліщі, які можуть бути дуже небезпечними для людини. Тому обов’язково слід вдягати головний убір і підбирати такий одяг, щоб закривав всі ділянки тіла. Якщо побачив змію, обійди її, не роби різких рухів, інакше вона може напасти на тебе. Зазначити, що в лісі є квіти, які потребують захисту – занесені до Червоної книги України.
ПІДСНІЖНИК ЛІЛІЯ ЛІСОВА СОН ВЕЛИКИЙ Виконати завдання в зошиті на с. 53. Практична робота (вчити підбирати одяг для прогулянки) Прочитати повідомлення в підручнику на с. 102. Об’єднати дітей у пари. Розглянути малюнок у підручнику на с. 102. Вибрати одяг для Оленки і Богдана. Аргументувати свій вибір. Кожній парі роздати аркуш з надрукованими словами: «ЇЖА, ВОДА, РОГАТКА, КУРТКА, БАДМІНТОН, ЧОБІТКИ, ОЛІВЦІ, КАПЕЛЮХ». Дати завдання викреслити те, чого не треба брати до лісу.
Руханка ( виконати напрямок рухливі вправи) Вчитель читає віршика, діти крокують, вибирають, що можна брати в лісі, а що – ні. На слова «беремо» присідають, «не беремо» - тягнуться руками вгору. Всі ми лісом ідемо. Ось суничка. (Беремо). Всі ми лісом ідемо. Мухомор. (Не беремо). Всі ми лісом ідемо. Квіти ось. (Не беремо). Всі ми лісом ідемо. Ось малина. (Беремо). Всі ми лісом ідемо. Ось гніздо. (Не беремо). Робота в групах (вчити правила поведінки в лісі) Прочитати вірш в підручнику на с. 103. - Чому діти обходили кожну тваринку, не зачіпали її? (Бо не хотіли заподіяти шкоди). Об’єднати дітей у три групи. Кожна група отримує по дві корисні поради зі с. 103 підручника. Діти обговорюють і намагаються пояснити кожну пораду. • Ходи до лісу тільки з дорослими. (Дитина в лісі без дорослих може заблудитися, натрапити на дику тварину, поранитися в заростях). • Не руйнуй гнізда птахів і нори тварин. (Якщо зруйнуєш гніздо чи нору, тваринам ніде буде жити, вони загинуть.). • Не бери до рук дитинчат диких тварин — вони можуть через це загинути. (Якщо тварини відчують чужий запах, вони покинуть дитинчат, і ті загинуть. Не можна чіпати і пташині яйця – пташка їх може покинути). • Небезпечно гладити дику тварину, яка не тікає від тебе — вона може бути хвора. (Є така страшна хвороба – сказ. Хворі тварини не втікають від людей, а навпаки, можуть напасти). • Не лізь у чагарники — там можна подряпатись і натрапити на змію. • Якщо ти побачив дику тварину, обережно відходь туди, звідки прийшов, тримаючи її в полі зору. (Якщо тварина побачить, що ти біжиш від неї, вона може побігти за тобою, захищаючи свою територію). Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Розказати правила поведінки в лісі. 2. Як ви можете допомогти природі лісу? (Не ламати дерев та кущів, не псувати домівки тварин, не залишати після себе сміття).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|