Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що підготувати заздалегідь

Підготувати трьох дітей – консультантів з надання першої медичної допомоги.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 5 хв.
Інформаційне повідомлення 3 хв.
Мозковий штурм 2 хв.
Практична робота 10 хв.
Проблемна ситуація 4 хв.
Робота в групах 8 хв.
Підсумкове завдання 3 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати правила поведінки у лісі.

- Як у лісі, так і просто у дворі ви часто зустрічаєте комах, укуси яких можуть бути небезпечними для вас. Сьогодні ми дізнаємось, як же уникати цієї небезпеки.

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. - Як ви дізнаєтесь, що поранилися чи вас укусила комаха? (Відчуваємо біль).

Об’єднайте дітей у пари. Виконайте стартове завдання у підручнику на с. 104.

- Так, дуже неприємно, коли щось болить. Але біль, виявляється, нам потрібний. Як ви гадаєте, чому? (Роздуми дітей). Зараз це з’ясуємо.

Інформаційне повідомлення (з’ясувати значення болю для людини)

Прочитати текст «Якби не було болю» у підручнику на с. 104.

- Що сталося б, якби ми не відчували болю?

- До кого ти звернешся по допомогу, якщо відчуєш біль? (До батьків, до дорослих).

- Але вони не завжди можуть бути поряд. Тому треба вміти самому надавати першу допомогу.

Мозковий штурм (пригадати, чого бояться мікроби)

Пригадати вивчений матеріал про інфекції. Запропонувати дітям доповнити речення:

- Якщо збираєшся надати допомогу при пораненні, одягни …(гумові рукавички). Чому?

- Подряпина небезпечна тим, що …(через неї можуть потрапити мікроби).

- Мікроби бояться …(води з милом, дезінфекції).

- Зробити дезінфекцію допоможуть …(йод або зеленка).

Щоб інфекція не потрапила до рани, треба знати правила надання першої допомоги. Зараз ми їх освоїмо.

Практична робота (вчити надавати першу допомогу при подряпинах та забиттях)

Прочитати повідомлення в підручнику на с. 105.

Розглянути малюнки і пояснити правила надання першої медичної допомоги.

Об’єднати дітей у три групи, роздати комплекти для першої допомоги. Надати кожній групі консультанта. Обрати «хворого» та двох «лікарів». Задати ситуацію (забився; подряпався). «Лікарі» «надають допомогу», беручи в руки потрібні речі і коментуючи свої дії. Почергово поміняти дітей, щоб всі побули лікарями. Консультанти допомагають, підказують, виправляють.

Виконати завдання в зошиті на с. 54.

 

Проблемна ситуація (вчити уникати укусів комах)

Вгадай комах.

 

Оса Бджола Джміль Комар

 

- Є багато комах, укуси яких неприємні, а є навіть і небезпечні. Подумайте, як можна уберегтися від укусів? (Відповіді дітей).

- Зараз самі комахи вам підкажуть.

Прочитати віршики у підручнику на с. 107, прокоментувати, як же уникнути укусу кожної комахи.

Виконати завдання в зошиті на с. 55.

Робота в групах (вчити надавати допомогу при укусах комах)

Прочитати текст в підручнику на с. 106. Прокоментувати дії після укусу бджоли. Акцентувати увагу на те, що у деяких людей буває алергія на бджолину отруту, тому в разі поганого самопочуття необхідно звернутися до лікаря.

Об’єднати дітей у чотири групи. Провести змагання між групами: вчитель задає ситуацію, діти обговорюють і розказують свої дії. (Вкусив комар, вкусила оса, вкусила бджола).

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

1. Розказати, як уникнути подряпин і укусів.

2. Пограйте в гру «Ти молодець!». Станьте в коло, діти по одному говорять те правило, яке запам’ятали, решта відповідає: «Ти молодець!».

 

 


 


Читайте також:

  1. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  2. Ст. 396 КК — карає за заздалегідь не обіцяне прихову­вання тяжкого чи особливо тяжкого злочину.
  3. Що підготувати заздалегідь
  4. Що підготувати заздалегідь
  5. Що підготувати заздалегідь
  6. Що підготувати заздалегідь
  7. Що підготувати заздалегідь
  8. Що підготувати заздалегідь
  9. Що підготувати заздалегідь
  10. Що підготувати заздалегідь
  11. Що підготувати заздалегідь




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
САМ СОБІ ЛІКАР | УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.