Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що підготувати заздалегідь

Учням вдома з батьками підготувати презентацію свого захоплення.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 3 хв.
Дослідницька робота 6 хв.
Практична робота 12 хв.
Інформаційне повідомлення 6 хв.
Робота в групах 5 хв.
Підсумкові завдання 3 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати вивчене про корисні та шкідливі смаки та захоплення.

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Прочитати в підручнику матеріал на с. 114. Назвати захоплення дітей на малюнках. Пояснити, що є заняття для дівчаток, для хлопчиків і спільні заняття.

 

Дослідницька робота (з’ясувати спільність і відмінність у виборі занять)

Об’єднати дітей у дві групи – хлопчики і дівчатка. У кожного маленький аркуш паперу. Діти обговорюють і записують на кожному аркуші одне захоплення чим люблять займатися дівчатка (хлопчики). Приготувати три коробочки: заняття хлопчиків, заняття дівчаток, спільні заняття. Діти по черзі зачитують одне заняття. Якщо воно є тільки у хлопчиків, кладуть у першу коробочку, якщо тільки у дівчаток – у другу коробочку, а якщо і в дівчаток, і в хлопчиків – у третю. Потім порівняти кількість аркушів у всіх кошиках. Висновок: дуже багато спільних занять для дівчаток і хлопчиків.

Виконати завдання в зошиті на с. 58.

Практична робота (продемонструвати свої захоплення)

Прочитати текст у підручнику на с. 115. Запропонувати дітям презентувати свої захоплення.

Виконати завдання в зошиті на с. 59.

Інформаційне повідомлення (вчити ставленню до людей-інвалідів)

- Діти, нещодавно йдучи вулицею, я побачила таку картину: в інвалідній колясці сидів чоловік, а кілька хлопчаків бігали навколо нього і дражнили каліку. Мене це настільки вразило, що захотілося з вами обговорити. Я хочу, щоб в кожного з вас у серці жила людяність і ви б ніколи не образили людину тільки через те, що в неї є фізичні вади. Ваша допомога таким людям буде не лише в тому, щоб щось для них зробити. Найбільше вони потребують людяності від нас з вами, доброзичливого ставлення, просто доброго слова.

Прочитати в підручнику текст на с. 116.

- Часто люди в інвалідних візках досягають більшого, ніж здорові.

Продемонструвати досягнення в параолімпійських іграх.

Висновок: слід поважати і підтримувати людей з фізичними вадами.

 

Робота в групах (вчити поважати вміння і захоплення інших)

- Ми сьогодні побачили, що всі ви талановиті, багато чого вмієте. Та людина не може вміти абсолютно все на світі. Тому, коли хтось чогось не вміє робити – це не привід насміхатися.

Прочитати історію про Смішариків у підручнику на с. 117.

- Чи правильно робив Крош, коли насміхався над Бібі? Чому?

- А як ти ставишся до дітей, які не вміють робити те, що в тебе виходить добре?

Об’єднати дітей у три групи. Дати завдання інсценувати історію про Смішариків на новий лад – як слід було поставитися до Бібі.

 

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

Закріпити на дошці контур дитини в інвалідному візку на чорному фоні. Звернути увагу на те, що таким людям без нашої підтримки світ буде здаватися чорним. Запропонувати підійти по одному до дошки, сказати, чим можна допомогти таким людям і наклеїти метелика.

- Погляньте, завдяки вашій турботі світ став для людини кольоровим. Не забувайте, що ви можете одним теплим словом допомогти людині з фізичними вадами.


Читайте також:

  1. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  2. Ст. 396 КК — карає за заздалегідь не обіцяне прихову­вання тяжкого чи особливо тяжкого злочину.
  3. Що підготувати заздалегідь
  4. Що підготувати заздалегідь
  5. Що підготувати заздалегідь
  6. Що підготувати заздалегідь
  7. Що підготувати заздалегідь
  8. Що підготувати заздалегідь
  9. Що підготувати заздалегідь
  10. Що підготувати заздалегідь
  11. Що підготувати заздалегідь




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДРУЗІ ЗА ІНТЕРЕСАМИ | РЕКЛАМА І ЗДОРОВ’Я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.