Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РЕКЛАМА І ЗДОРОВ’Я

Мета

Довести, що реклама – не найкращий порадник у виборі продуктів; вчити приймати правильні самостійні рішення; показати важливість вміння встояти перед покупкою рекламованих товарів.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • довести, що мета реклами – продати товар;
  • пояснити, чому слід купувати всі рекламовані продукти;
  • назвати свої зважені рішення щодо покупки продуктів;
  • продемонструвати правило приймання зважених рішень.

Обладнання і матеріали

  • набір товарів: яблуко, апельсин, мандарин, ківі і якийсь невідомий предмет, загорнутий в кольоровий пакетик;
  • три аркуші паперу А-4;
  • «товар» для реклами: фантик з-під цукерки, коробка з-під олівців, ручка без стержня і т.п.

Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. АЛЬКОГОЛЬ І ЗДОРОВ’Я
  5. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  6. Видатки бюджету на охорону здоров’я
  7. Видатки установ охорони здоров’я, їх класифікація та планування
  8. Види бюджетних установ охорони здоров’я
  9. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  10. Вплив геохімічних та геофізичних чинників біосфери на здоров’я людини
  11. ВПЛИВ ЕКЗАМЕНІВ НА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
  12. Вплив освітлення на здоров’я та працездатність людини.




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що підготувати заздалегідь | Що підготувати заздалегідь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.