МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьОбговорити з батьками, чим шкідлива реклама алкогольних напоїв. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового ) 1. Пригадати з попереднього уроку про значення реклами. - Чи стали ви по-іншому дивитися на рекламу після минулого уроку? - Ви часто бачили рекламу алкогольних напоїв. Розкажіть, в чому її шкода для людини? - Тепер ви вже знаєте, що її мета – продати якнайбільше товару. Тим більше, що сьогодні ми з’ясуємо, наскільки алкоголь шкідливий для організму людини. 2. Назвати тему і завдання уроку.
Інформаційне повідомлення (пояснити, шкоду алкоголю для здоров’я) Прочитати повідомлення в підручнику на с. 121. Розглянути малюнки і пояснити, як алкоголь впливає на роботу органів людини. На людину, яка вживає алкоголь, чатує багато небезпек: - у людини уражується мозок, серце, судини, печінка, шлунок, що може призвести до тяжких хвороб, - скорочується тривалість життя, - людина може захворіти на алкоголізм, - в стані алкогольного сп’яніння людина може загинути від нещасного випадку. - Отож ви бачите, що користі від алкоголю ніякої, а шкоди він заподіє дуже багато. Особливо небезпечний алкоголь для дитини.
Практична робота (вчити відмовлятися від вживання алкоголю) - Ви, мабуть, часто чули фразу «Бережи здоров’я змолоду». Якщо не дотримуватися правильного способу життя, то здоров’я втратиш і вже його не повернеш. Часто діти про це не задумуються і, коли їм пропонують спробувати алкогольний напій, погоджуються. Але ж давайте дізнаємося, наскільки він небезпечний саме для дітей. Прочитати повідомлення в підручнику на с. 123. Пояснити, що найчастіше хворіють на алкоголізм саме ті, хто вживає алкоголь з дитячого віку. - Може трапитися, що вам будуть пропонувати спробувати алкогольний напій. Більш того, можуть називати вас боягузом і т. п. Ні в якому разі не можна піддаватися на такі провокації. Ви повинні пам’ятати, що хороша людина, яка бажає вам добра, ніколи не стане примушувати шкодити самому собі. Тому слід навчитися захистити себе від подібних пропозицій. Вчитель викликає по одному учню, виступає в ролі того, хто вмовляє, а учень має сказати своє рішуче «Ні», аргументуючи висловами: - Я сам не питиму і тобі не раджу. - Ні в якому разі, я хочу бути здоровим. - Мені весело і без того. - Хочеш, я розкажу тобі, чим небезпечний алкоголь для тебе? І т. п. Руханка (виконати рухливі вправи) Вчитель читає рядок вірша, діти називають дію і показують її. На вулиці всі люблять грати: Вгору листя …(підкидати), На скакалці … (пострибати), «Квача» сусідові …(віддати). На гору санки …(затягти), До парку з мамою …(піти). І по річці …(попливти). Грай, і здоровим будеш …(ти)! Робота в групах (довести, що алкоголь заважає розвагам) - Ви бачите, що завжди можна знайти для себе цікаві розваги. Але, на жаль, дехто вважає за розвагу вживання алкоголю. Та виходить все навпаки – вони позбавляють себе багатьох радощів життя, бо після вживання алкоголю багато чим не можна займатися. Прочитати повідомлення в підручнику на с. 122. Закріпити на дошці малюнки, де люди займаються спортом, ловлять рибу, пливуть по морю, малюють тобто те, що не може людина робити після вживання алкоголю. Об’єднати дітей у три групи. Кожній роздати аркуш паперу запропонувати записати, чим не можна займатися після вживання алкоголю (користуватися малюнками у підручнику та на дошці). Висновок: щоб весело розважатися, алкоголь не потрібен! Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Запропонуйте дітям пофантазувати: зазирнути у свій організм. Нехай вони уявлять себе по черзі серцем, печінкою, мозком, шлунком і розкажуть, як і чому бояться алкоголю. 2. Доповнити речення: «Якщо хтось мені запропонує алкогольні напої, то я …»
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|