Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що підготувати заздалегідь

Підготувати шістьох учнів, відповідальних за знаки для пішоходів (див. пункт Робота в групах).

Орієнтовний план тренінгу

Стартове завдання 3 хв.
Інформаційне повідомлення 4 хв.
Робота в групах 6 хв.
Практична робота 10 хв.
Робота в парах 9 хв.
Підсумкове завдання 3 хв.

Стартові завдання ( повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати правила евакуації.

2. Назвати тему і завдання уроку.

- Якщо бути необачним або безпечним на дорогах, можна потрапити в дорожньо-транспортну пригоду. Щоб цього ніколи не сталось, слід знати правила і дотримуватися їх.

3. Прочитати текст на с. 88 підручника. Розказати, які дороги є у населеному пункті.

Інформаційне повідомлення (ознайомити з учасниками дорожнього руху)

Давайте пригадаємо всіх учасників дорожнього руху.

- Якщо люди йдуть пішки, то вони … (пішоходи).

- Якщо люди їдуть у транспорті, то вони … (пасажири).

- Якщо люди сидять за кермом, то вони … (водії).

Для всіх учасників руху, щоб вони були у безпеці, створені правила.

Прочитати повідомлення про заміські дороги у підручнику на с. 89. Продовжити речення:

«Пішоходи рухаються по …» (узбіччі або тротуару).

«Машини їдуть по …» (проїжджій частині).

Виконати завдання в зошиті на с. 46.

- Давайте пригадаємо правила для пішоходів.

 

Робота в групах (пригадати правила для пішоходів)

Об’єднати дітей у чотири групи. Провести гру між командами. Вчитель задає питання в підручнику на с. 90. Діти обговорюють і дають відповідь – яка команда швидше і правильніше.

- Як називається частина дороги, призначена для пішоходів?

(Узбіччя).

- Як називається частина дороги, призначена для руху транспорту?

(Проїжджа частина).

- Як називається місце, де пішоходи переходять дорогу?

(Пішохідний перехід).

- Знайдіть на малюнках знаки пішохідного переходу. Що означає кожен із них?

( 1 – підземний перехід, 2 – надземний перехід, 3 – наземний перехід).

Ознайомитися з новими знаками, зображеними на с. 90 підручника: «Пішохідна доріжка», «Пішохідна зона», «Житлова зона».

 

Практична робота (практично вчити користуватися знаками)

Розмістити по периметру класу 6 знаків:

 

 

 

 

Біля кожного знака поставити відповідального (заздалегідь підготовленого). Об’єднати решту учнів у 6 груп. Кожна група підходить до знака, діти розповідають, що це за знак і які дії при ньому. Відповідальний допомагає, виправляє, підказує. Потім групи переміщуються до іншого знака. Так по периметру вони проходять всі шість знаків.

Висновок: знаки створені для того, щоб пішоходи були у безпеці.

Виконати завдання в зошиті на с. 47.

Робота в парах (ознайомити з дорожньою розміткою)

Прочитати текст в підручнику на с. 91.

Об’єднати дітей у пари. Знайти на малюнку на с. 91 осьову лінію, «острівець безпеки», зебру.

Потренуватися а потім продемонструвати парами правильний перехід дороги.

 

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

1. Пограти в гру «Вгадай знак». Вчитель говорить дію під певний знак, а діти шукають цей знак на стіні. Наприклад: «Перейду дорогу попід землею» - знак «Підземний пішохідний перехід».

2. Доповни речення: «Щоб ніколи не потрапити в дорожньо-транспортну пригоду, я …».

 

 



Читайте також:

  1. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  2. Ст. 396 КК — карає за заздалегідь не обіцяне прихову­вання тяжкого чи особливо тяжкого злочину.
  3. Що підготувати заздалегідь
  4. Що підготувати заздалегідь
  5. Що підготувати заздалегідь
  6. Що підготувати заздалегідь
  7. Що підготувати заздалегідь
  8. Що підготувати заздалегідь
  9. Що підготувати заздалегідь
  10. Що підготувати заздалегідь
  11. Що підготувати заздалегідь




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ | НА ПЕРЕХРЕСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.