МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьНамалювати місце, де кожен любить проводити літні канікули. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового ) 1. Пригадати матеріал попереднього уроку. - Незабаром літні канікули, і всі ці знання вам можуть знадобитися. 2. Назвати тему і завдання уроку. - Зараз ми пригадаємо всі ті правила збереження здоров’я, які вивчили протягом року.
Робота в групах (вчити попереджати можливі небезпечні ситуації) Об’єднати дітей у групи по чотири. Учні демонструють один одному малюнки, виконані вдома, і обговорюють, яких правил слід дотримуватися. Для колективного обговорення вчитель вибирає 4-5 малюнків з зображенням різних місць (наприклад: річка, ліс, море, парк відпочинку). Діти називають правила, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій. Інформаційне повідомлення (корисні поради для відпочинку) Прочитати повідомлення в підручнику на с. 124. Прочитати і обговорити корисні поради. Інсценування (вчити застосовувати корисні поради) Об’єднати дітей у чотири групи. Роздати картки з ситуаціями, які кожна група має інсценізувати: - діти вирішують погратися на будівельному майданчику, - діти знайшли на землі незнайомі предмети і вирішили їх роздивитися, - діти збираються піти до річки, не сказавши про це дорослим, - діти збираються кататися на роликах по дорозі. Після того, як група покаже свою інсценівку, учні мають прокоментувати: «Діти забули про те, що це небезпечно. Краще було б …». Практична робота (скласти правила засмагання) Прочитати вірш у підручнику на с. 125. - Як провели діти день? (Весело). - Чим займалися? (Лежали на пісочку бігали, гралися, пірнали). - А чому ж ввечері не було радості від проведеного дня? (Бо вони обгоріли). - Про які правила забули діти? Давайте ми їх зараз пригадаємо і складемо пам’ятки. Об’єднати дітей у пари. Кожному учневі роздати аркуш А-4. за допомогою слів та малюнків діти мають зобразити кожне правило, обговоривши свої дії у парі.
Виконати завдання в зошиті на с. 60. Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Запропонуйте дітям подивитися на складену пам’ятку і назвати те правило, про яке вони раніше не знали. 2. Виконати завдання в зошиті на с. 61 – перевірити себе, чи готовий до літнього відпочинку. 3. Пригадати інсценівки і розказати, як турбуватися про власне здоров’я і життя під час відпочинку.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|