УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ «ЗДОРОВИЙ ДУХ»
Мета
Узагальнити і закріпити отримані знання, сприяти формуванню у дітей корисних звичок, прищеплювати вміння ставити себе на місце іншого; виховувати повагу до інших людей.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
розказати, як турбуються про власне здоров’я; пояснити, чому не слід купувати все те, що рекламується; назвати свої корисні заняття.
Обладнання і матеріали
два костюми Гномів; два м’ячики; три аркуші паперу з переліком товарів: капуста, чіпси, кола, мінеральна вода, сухарики, пиво, апельсини, яблука, молоко, горіхи, фанта, сигарети, картопля, мандарини, сир, хотдог, кефір.
Що підготувати заздалегідь
Підготувати з двома учнями інсценівку про двох Гномів (див. текст далі у кожному пункті).
Орієнтовний план уроку
Стартові завдання
2 хв.
Мозковий штурм
6 хв.
Роздуми
10 хв.
Робота в групах
5 хв.
Практична робота
8 хв.
Підсумкове завдання
4 хв.
Стартові завдання
1. Назвати тему і завдання уроку.
2. Звучить весела мелодія. Виходять два Гноми.
1 Гном:
Ми – веселі добрі Гноми.
Поверталися додому.
2 Гном:
Та з дороги трішки збились
І ледь-ледь не заблудились.
1 Гном:
То ж оце зайшли до вас.
Добрий день вам, 2 клас!
2 Гном:
Такі милі ви, малята.
А чи можна запитати:
Що ви вмієте робити?
Чим захоплюєтесь діти?
1 Гном:
Подивіться, що є в нас! (Показують м’ячики)
То ж пограймо, 2 клас.
Мозковий штурм (пригадати якомога більше цікавих занять для дітей)
Запропонуйте дітям розказати про свої захоплення.
У Гномів у руках м’ячики. Вони по черзі кидають м’ячика одному учневі, а той має назвати своє захоплення.
- У наших дітей дуже багато захоплень і всі вони корисні для здоров’я. Раджу вам, Гноми, теж вибрати для себе якесь захоплення.
Роздуми (виховувати поважне ставлення до людей-інвалідів)
1 Гном:
Ми – веселі добрі Гноми.
Поверталися додому.
2 Гном:
Та з дороги трішки збились
І ледь-ледь не заблудились.
1 Гном:
Подивіться, що є в нас. (Показують аркуш з текстом)
Почитаймо, 2 клас.
Гноми віддають вчителеві аркуш з текстом. Вчитель пропонує послухати оповідання і спробувати поставити себе на місце кожного з героїв оповідання.
Читайте також:
Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250). Варіанти завдань для виконання розділу 2 Вибір теми правового розділу Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги» Висновки до другого розділу Відповідно до розділу 5 Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України концепція повинна мати шість розділів. Діагностична модель розділу річного плану. Педагогічний аналіз за минулий рік визначення недоліків та їх ґрунтування Дії підрозділу під час виконання маршу До розділу «Гімнастика» До розділу «Плавання» ЗАВДАННЯ 16. Проаналізуйте 2-3 складені Вашими однокурсниками анотації на матеріалі одного з текстів цього розділу. Виберіть найкращу. Обґрунтуйте свій вибір.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: