Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СМАКИ І ЗАХОПЛЕННЯ

Мета

Показати, що кожна людина унікальна, має свої смаки та захоплення; дати зрозуміти, що відмінність смаків – не причина для суперечок; вчити розрізняти корисні та шкідливі захоплення; формувати корисні звички.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • пояснити терміни «смаки» та «захоплення»;
  • назвати свої захоплення та членів своєї родини;
  • розрізняти корисні та шкідливі смаки та захоплення;
  • пояснити, чому слід вибирати захоплення з користю для здоров’я.

Обладнання і матеріали

  • ватман для плаката «Захоплення нашого класу»;
  • маленькі аркуші паперу за кількістю учнів;
  • 4 аркуші з надрукованими заняттями: «ЗАЙМАТИСЯ ТАНЦЯМИ, ГРАТИ У ФУТБОЛ, ПАЛИТИ, ЇСТИ ОВОЧІ ТА ФРУКТИ, КАТАТИСЯ НА РОЛИКАХ, ГРАТИ В СНІЖКИ, КУПАТИСЯ В РІЧЦІ, ДОВГО ДИВИТИСЯ ТЕЛЕВІЗОР, ГРАТИ В РУХЛИВІ ІГРИ, ДОВГО ГРАТИ В КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ, ЗАЙМАТИСЯ МАЛЮВАННЯМ, ЗАЙМАТИСЯ У МУЗИЧНІЙ ШКОЛІ».
  • Робочий зошит (с.56-57).

Читайте також:

  1. Він зажадав рішучих дій: захоплення Зимового палацу та повалення Тимчасового уряду.
  2. Водозабірні споруди для захоплення поверхневих і підземних вод
  3. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади (ст. 109 КК).
  4. Захоплення
  5. Захоплення заручників: особливості ЮСЗ
  6. Захоплення Литвою і Польщею українських земель. Політика Гедиміна і Ольгерда.
  7. Злочини, спрямовані на на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади – ст. 109 КК.
  8. Послаблення Русі, провідна роль на українських землях Галицько-Волинського князівства, поступове захоплення цих земель іноземними державами.
  9. Розподіл і захоплення українських земель Литвою, Польщею та іншими державами




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обладнання і матеріали | Що підготувати заздалегідь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.