Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обладнання і матеріали

  • малюнок сонечка, окремо – сім промінців;
  • сім малюнків: школа, телефон, будиночок, автомобіль, собачка, білочка, бджола;
  • три аркуші паперу.

 

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання 2 хв.
Мозковий штурм 2 хв.
Змагання 7 хв.
Робота в парах 6 хв.
Робота в групах 12 хв.
Підсумкове завдання 6 хв.

Стартові завдання

1. Назвати тему і завдання уроку.

2. На дошці прикріплене сонечко без промінців, телефон, будиночок, малюнок школи, автомобіль, собачка, білочка, бджола. Промінці сховати під переліченими малюнками.

– Погляньте, світить сонечко, але в нього не вистачає промінців. Щоб воно засяяло, ми з вами маємо знайти його промінчики, що сховалися від нас. Але для цього треба буде дещо пригадати.

 

Мозковий штурм (пригадати номери телефонів рятувальних служб)

Доповнити речення:

- Якщо відчув запах газу, я дзвоню…104.

- Якщо в квартирі вогонь чи дим, я дзвоню… 101.

- Якщо хтось захворів, я дзвоню … 103.

- Якщо хтось намагається потрапити в мою квартиру, я дзвоню … 102.

З-під телефону дістати перший промінець і прикріпити до сонечка.

 

Змагання (пригадати небезпечні речі вдома)

Об’єднати дітей у три групи. Роздати по аркушу. За хвилину діти мають записати якомога більше назв речей, небезпечних для дитини або таких, з якими слід поводитися обережно. При перевірці одна з команд зачитує, якщо в іншої є таке ж слово, його викреслюють. Потім читає друга команда, однакові слова викреслюють. Перемагає та команда, в якої залишиться найбільше невикреслених слів.

З-під будиночка дістати другий промінець.

Робота в парах (повторити правила спілкування в школі)

Об’єднати дітей у пари. Кожна пара пригадує якомога більше правил спілкування. (Не обзиватися, не ображати, посміхатися, допомагати, бути чемним і т.д.).

З-під малюнка школи дістати третій промінець.

Робота в групах (формувати корисні звички)

Об’єднати дітей у чотири групи. На дошці залишилось чотири малюнки: автомобіль, собачка, білочка, бджола. Кожна команда отримує завдання: пригадати корисні поради : 1 - на дорозі, 2 - з домашніми тваринами, 3 - у лісі, 4 - при отриманні подряпин та укусів. При перевірці інші команди мають право доповнювати відповіді.

З-під малюнків після відповіді кожної команди діставати промінець і прикріплювати до сонечка.

 

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

  1. Запропонувати дітям подумати і сказати, яку корисну пораду вони вже взяли собі за звичку.
  2. Розглянути малюнок у підручнику на с. 108. Пояснити задум художника.

3. Звернути увагу дітей на те, що завдяки їхнім знанням сонечко засяяло всіма промінцями. І щоб воно ніколи не згасало, треба не забувати всі ці корисні поради.

 

 


4. Здоровий дух

(психічна і духовна складові здоров'я)


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. Абонентське обладнання для відеоконференц-зв'язку
  3. Алгоритм розрахунку та підбору технологічного обладнання
  4. Аналіз використання обладнання.
  5. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  6. Апаратура, обладнання та матеріали
  7. Апаратура, обладнання та матеріали
  8. Аптеки. їх типи. обладнання і постачання
  9. Атестація зварювального обладнання
  10. БЕЗПЕКА ПРАЦІ ПІД ЧАС ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПІДІЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ
  11. Безпечність обладнання, технологічного процесу та вимоги безпеки щодо розташування виробничного обладнання.
  12. БЕЗПЕЧНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК | СМАКИ І ЗАХОПЛЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.