МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьКожному вдома написати на аркуші паперу і вивчити найважливіші номери телефонів – батьків, старших братів та сестер, бабусі, дідуся. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання ( повторити вивчене і перейти до нового матеріалу) 1. Розкажіть, до кого ви звернетесь в разі небезпеки. Назвіть номери телефонів. Діти демонструють, як вони підготували аркуш з найважливішими номерами телефонів. 2. Назвати тему і завдання уроку. Інформаційне повідомлення (ознайомити з номерами служб порятунку) Прочитати вірш у підручнику на с. 73. Вивчити номери служб. Запропонувати вивчити вдома вірш напам’ять. Виконати завдання в зошиті на с. 38.
Практична робота (навчити викликати службу порятунку) Пограти в рольову гру: вчитель задає ситуацію, дитина «набирає» відповідний номер телефону і викликає потрібну службу. Вчитель грає роль диспетчера. Наприклад: - У тебе сталася пожежа. - Я набираю 101. - Слухаю вас. - У мене в квартирі пожежа. Я …., живу за адресою … . Будинок п’ятиповерховий, я на другому поверсі… Учень має правильно викликати пожежних. Вчитель акцентує увагу на тому, що слід говорити чітко, вірно і швидко називати адресу – це допоможе рятувальникам швидше приїхати. Аналогічно задати ситуації для виклику інших служб. Проблемна ситуація (показати, як можна уникати небезпеки) - Як ви гадаєте, чому хтось часто потрапляє у небезпечні ситуації, а когось вони обходять? (Роздуми дітей). Прочитати в підручнику на с. 74 пояснення, як уникнути небезпек. Висновок: щоб не сталося небезпечної ситуації, треба навчитися приймати зважені рішення. Руханка (виконати рухливі вправи) Вчитель читає вірша. Якщо ситуація безпечна, діти вигукують «Безпечно» і крокують. Якщо ні – «Небезпечно» і присідають. З гори катаюсь на санчатах. Збираюсь на дорогу мчати. Я загартовуюся змалку. Ходжу із татом на рибалку. Біжу я коридором в школі. Люблю я фанту й кока-колу. Робота в групах (навчити вибирати зважені рішення) Користуючись малюнками на с. 74 підручника пригадати «Правило світлофора»:
Об’єднати дітей у три групи. Кожна група отримує сюжетний малюнок (або картку з надрукованим завданням): - діти біля пішохідного переходу, горить червоне світло; - діти взяли сірники; - діти на санках хочуть з’їхати з гірки в бік дороги. Учні в групах обговорюють ситуацію, вибирають дії за «Правилом світлофора». Під час колективного обговорення називають наслідки запропонованих дій і пояснюють, яке і чому рішення вважають зваженим. Висновок: приймати зважені рішення зовсім не важко, слід лише задуматися про можливі наслідки.
Мікрофон (вчити уміти сказати «Ні» недобрим підбурюванням) - Давайте уявимо ситуацію: ви йдете зі школи втрьох, підійшли до світлофора. Горить червоне світло. Один з трьох каже: «Побіжимо через дорогу!». Ти відмовляєшся. Другий каже: «О, то ти боягуз. Ми з тобою не будемо дружити!». Які будуть ваші дії. (Вислухати всі варіанти відповідей) Висновок: якщо тебе хтось підбурює порушити правила, не піддавайся на чужі провокації. Умій відстояти свою думку. Спробуй краще переконати інших не порушувати ці правила. Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Розгляньте у підручнику с. 75. Допоможіть Олесеві та Руслану розібратися, чиє рішення правильне. 2. Назвіть номери служб порятунку.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|