МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунки подвійної головної передачіНа вантажних автомобілях і автобусах, коли необхідно забезпечити передачу великого крутного моменту при відповідно великому передаточному числі, використовують подвійну головну передачу (рис. 21). Рисунок 21 - Розрахункова схема подвійної головної передачі
Конічна шестерня встановлена консольно, що вимагає застосування особливо жорстких підшипників. Конічне колесо змонтоване на одному валу з косозубою циліндричною шестернею. Кут нахилу зубів, напрямок нахилу вибираються так, щоб зрівноважити осьову силу в конічному колесі. При поділі загального передаточного числа головної передачі між зубчастими парами більше число має циліндрична пара, що дає можливість збільшити розміри конічної шестерні, зменшити осьову силу в зачепленні й підвищити надійність конічної пари. Передаточне число конічної пари приймають - ікп=1,7...2,7 [5]. Шестерні конічних головних передач мають кути - 1= 2 =30...45°; =16...18° [4]. Число зубів колеса й шестерні конічної пари не кратне, тому передаточне число головної передачі - не ціле. Залежно від числа зубів ведучої шестерні рекомендується приймати наступні значення кутів нахилу спіралі зубів (табл. 20) [4].
Таблиця 20 - Кути нахилу спіралі зубів
Половина кута при вершині початкового конуса зубчастих коліс конічної головної передачі визначається по формулах для гипоїдних передач, однак для конічної передачі повинна виконуватися умова: 1 + 2 =90°. При розрахунках довжини твірної конуса колеса замість передаточного числа головної передачі у формулу (6) необхідно підставляти передаточне число конічної пари, а коефіцієнт, необхідний для розрахунків, для конічних передач - А = 30 [4]. Ширину веденої шестерні циліндричної пари вибирають залежно від відношення окружного зусилля до її ширини, кН/м (табл. 21) [4].
Таблиця 21 - Ширина веденої шестерні циліндричної пари подвійної головної передачі
Розрахунки зубчастих коліс конічної пари подвійної головної передачі на міцність і довговічність проводяться за формулами для гипоїдної передачі, з урахуванням відмінностей конічної передачі від гипоїдної передачі. Розрахунки циліндричної пари подвійної головної передачі проводиться за формулами для циліндричних головних передач.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|