Вам призначена зустріч із керівником компанії. Ви маєте намір обговорити з ним серйозні проблеми, пов'язані з роботою відділу, яким Ви керуєте.
Питання:
1. Як Ви думаєте, чи треба Вам підготуватися до зустрічі чи Ви повністю розраховуєте на експромт?
2. Які етапи включає підготовка ділового спілкування?
3. Як Ви думаєте, чи треба Вам враховувати особливості співрозмовника? Якщо так, - що саме Вам необхідно врахувати?
4. Як Ви розробите стратегію ділового спілкування?
5. Як Ви розробите тактику ділового спілкування?
6. Які методи побудови аргументації Ви використовуєте?
7. Як Ви підготуєте робочий план майбутньої комунікації?
Ситуація 2
Відомо, що спосіб домовленості про час і місце передбачуваної бесіди залежить від міжособистісних позицій договірних сторін і від передбачуваних стратегічних установок: «приставка зверху», «приставка знизу», «приставка на рівних». Представте себе в ролі керівника, підлеглого, а також колеги рівного Вам за службовим статусом.
Питання:
1. Які б стратегічні установки Ви використовували в цих ситуаціях?
2. Як би Ви сформулювали свій намір домовитися про час і місце зустрічі в кожній із ситуацій?
Ситуація 3
У роботі Вашого відділу, яким Ви керуєте, виникла серйозна проблема, пов'язана з необхідністю поновлення комп'ютерної техніки. Ви знаєте, що питання, пов'язані із придбанням устаткування, вирішує тільки керівник фірми. Ви маєте намір піти до нього й домогтися позитивного рішення проблеми. Єдиний спосіб домогтися успіху - правильно побудувати процес ділового спілкування.
Питання:
1. Як Ви будете вести себе на початку бесіди, щоб установити контакт?
2. Які методи вступу в контакт Ви використаєте?
3. Як Ви сформулюєте мету Вашого візиту?
4. Як Ви будете викладати свою точку зору?
5. Як Ви зафіксуєте домовленість?
6. Як Ви вийдете з контакту?
7. Як Ви думаєте, чи потрібно Вам проаналізувати хід бесіди з керівником після її завершення? Чому?
8. На які питання Ви повинні відповісти в ході аналізу результатів бесіди?
Ситуація 4
Ви проводите ділові переговори. Ви помітили, що Ваш партнер у мить прийняття рішення починає вагатися.
Питання:
Що Ви зробите для успішного завершення переговорів?