Керівник відділу реклами фірми «Глобус» Сопко Микола Петрович доручив Сергію, молодому й талановитому художникові відділу, підготувати пропозиції реклами нового виду послуг. Сергій підготував ряд проектів і в назначений час прийшов у кабінет Миколи Петровича. Микола Петрович, розвалився у кріслі, і запропонував Сергію сісти. Бесіда переривалася телефонними дзвінками, що відволікало увагу. Крім того, Микола Петрович під час бесіди дуже пильно дивився на Сергія, що ставило його в незручне положення.
Питання:
1. Як Ви думаєте, чи ефективним було спілкування? Чому?
2. Які помилки допустив Микола Петрович?
3. Яких умов, на Ваш погляд, необхідно дотримуватись, щоб уважно вислухати підлеглого?
4. Якими прийомами спілкування повинен володіти керівник, щоб спілкування з підлеглими було ефективним?