Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ.

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Курсове проектування є одним із видів самостійної навчальної роботи. Метою курсового проектування є застосування цих знань для комплексного вирішення питань виробничо-технічного характеру. В період роботи над курсовими проектами студенти систематизують та закріплюють навики виконання розрахунків, технічних малюнків, роботи з інформаційно- технічного та довідкового матеріалу, літературою, державними стандартами.

Темою курсового проекту може бути проектування або реорганізація асортименту.

Вихідними даними при розробці курсового проекту можуть бути: потужність потоку, яка здається випуском вибір в зміну, або кількістю робочих в потоці; площа потоку; довжина поточною лінії, кількість робочих місць; оптимальна потужність потоку. При виконанні тем по реорганізацій необхідна на базі діючого потоку розрахувати потік для пошиття виробів інших моделей, іншої організаційної форми, розрахувати потік з метою розширення асортименту (при виробництві виробів невеликої трудомісткості).

Для виконання курсового проекту під час виробничої практики слід зібрати необхідні матеріали і провести доскональний аналіз об’єкту проектування з метою впровадження більш доскональних методів обробки та обладнання, організація фори роботи потоків на основі перспективного плану технічного переоснащення, передового вітчизняного та закордонного досліду роботи.

Основним показником якості курсового проекту має бути економічна ефективність потоку, який проектується, визначена порівнянням техніко-економічних показників проекту з показниками діючого потоку.

Завдання на курсовий проект видається основним викладачем предмету «Технологія виробів».

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ.

Курсовий проект складається з графічної частини та пояснювальної записки.

Графічна частина та пояснювальна записка оформлюється відповідно основним вимогам ССКД.

Пояснювальна записка має бути написана чорними чорнилами або пастою, на аркушах паперу формату А4 (297 x 210 мм) з полями зліва 20 мм, з трьох інших – по 5 мм.

Першою сторінкою курсового проекту має бути титульний аркуш який оформлюється відповідно із зразком, який приведено у додатку А. Після титульного листа розміщується завдання на виконання курсового проекту (додаток Б) та зміст, а потім текст ПЗ з необхідними розрахунками. Текст необхідно оформляти відповідно до стандарту коледжу. В кінці ПЗ перелік літератури, яка використовувалась під час роботи над курсовим проектом з вказівкою прізвища та ініціалів авторів, назви книги, журналу, збірника, видавництва та дату видання.

Кожен розділ пояснювальної записки повинен починатися з нової сторінки. Кожен параграф тексту починається з абзацу.

Кожна сторінка тексту повинна мати рамку і основний надпис. Для сторінок, що починають новий розділ, основний надпис виконується відповідно додатку В. для інших – додаток Г. Нумерація сторінок пояснювальної записки (без крапок, рисок) ставиться в основному напису, згідно з цією нумерацією складається зміст пояснювальної записки. Титульний аркуш та завдання не нумеруються, таким чином нумерація починається з третьої сторінки.

Студент та консультант повинні підписати розділ проекту. Текст пояснювальної записки повинен бути чітким, лаконічним, грамотним, написаним розбірливо, недописаних сторінок в середині розділу не повинно бути.

Всі схеми, ескізи та інші рисунки повинні бути виконані акуратно олівцем або чорною пастою.

Під рисунком ставиться його номер та підпис. Наприклад: «Рисунок 1.1 Модель жіночого зимового пальта» крапка після не ставиться. Перша цифра номеру рисунку означає номер розділу, друга – порядковий номер рисунку. На рисунку не повинно бути ніяких підписів.

Для роз’яснення рисунку на ньому проставляється цифрові означення а послідуючим роз’ясненням їх у тексті або в підписі під рисунком.

Якщо рисунок невеликий, він може бути зображеним на сторінці з текстом.

Усі таблиці в тексті повинні мати назву та номер. Знак «№» не ставиться. Наприклад: Таблиця 2.11 Схема розподілу праці. Якщо таблиця переноситься, то на наступній сторінці над продовженням, пишуть: Продовження табл. 2.11 Заголовки граф таблиць пишуть в однині з великої літери, підзаголовки – з малої, якщо вони не складають з заголовком одне речення.

Діагональний розподіл таблиці не дозволяється. При заповненні граф таблиці текст, який повторюється, що складається з одного слова, можна замінити лапками; текст з двох або більше слів при першому повторенні замінюють словом «теж», а далі – лапками. Ставити лапки замість цифр та знаків не можна. Однойменні числові величини в одній графі повинні мати однакову кількість десяткових знаків. Якщо в будь-якому рядку цифрові або інші дані відсутні, то ставиться прочерк. Розмірність до цифрових значень таблиці дається в заголовку кожної графи.

Рисунки та таблиці необхідно розташовувати після згадки про них у тексті.

Розрахунки формули вписуються креслярським шрифтом. Розмір великих букв 8 мм, прописних – 5 мм, символів – 3 мм. Номер формули вказується в круглих дужках, а всі позначення розшифровуються з обов’язковим визначенням їх розмірностей.

Наприклад:

де: такт процесу, с; - час зміни , с; - кількість робітників, чол.

В текстовій частині пояснювальної записки всі посилки на довідкову літературу, статті, державні стандарти та ін. слід давати у квадратних дужках у вигляді порядкового номеру першоджерела відповідно до списку літератури, а, якщо треба, відповідно сторінки першоджерела, наприклад: [6,с.128].

Перемальовування та дослівне переписування тексту в першоджерел не дозволяється.

Графічна частина проекту виконуються у відповідності з діючими стандартами. Вона складається і плану цеху, виконаному в масштабі 1: 100, графіка узгодження та монтажного графіку.

На аркушах графічної частини не дозволяється робити заголовки та пояснювальні написи. Все це замінюється буквами або цифрами з послідуючим роз’ясненням їх у специфікації (додаток Д), яка підшивається в кінці пояснювальної записки. Замість специфікація може бути експлікація на вільний частині креслення.

Додатки розташовують в кінці пояснювальної записки.

Помилки, описки та графічні неточності, які виявились під час виконання проекту, можна виправити, охайно підчистити. Пошкодження аркуші, помарки, грубі виправлення в тексті не дозволяється.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗМІСТ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.