Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ

Пояснювальна записка курсового проекту складається з таких розділів.

Вступ.

1. Технологічний розділ

Вибір моделей

Технічний опис

1.2.1. Опис зовнішнього вигляду моделі

1.2.2. Рисунок моделей

Таблиця 1.1. Специфікація деталей крою

Рисунок лекал

1.3. Вибір матеріалів

1.3.1. Обґрунтування вибору матеріалів для моделі

Таблиця 1.2. Характеристика матеріалів

Таблиця 1.3. Режими обробки матеріалів на машинах

Таблиця 1.4. Режими волого-теплової обробки

1.4. Вибір обладнання та обґрунтування методів обробки

1.4.1. Обґрунтування вибору методів обробки та обладнання

1.4.2. Характеристика обраних методів обробки (в рисунках)

Таблиця 1.5. Види швів

Таблиця 1.6. Технологічна характеристика обладнання ВТО

Таблиця 1.7. Технологічна характеристика швейних машин

Таблиця 1.8. Ефективність обраних методів обробки

1.4.3. Розрахунок зростання продуктивності праці

1.5. Послідовність технологічної обробки виробу

Таблиця 1.9. Технологічна послідовність обробки вузла

2. Організація виробництва

2.1. Попередній розрахунок потоку

Таблиця 2.10. Параметри основного потоку

Таблиця 2.11. Трудомісткість виготовлення вибору за стадіями та вузлами обробки

2.2. Вибір організаційно форми потоку

2.3. Складання технологічної схему потоку

2.3.1. Умови узгодження часу операцій

Таблиця 2.12. Умови узгодження часу операцій потоку

2.3.2. Виробничі вимоги до комплектування

2.3.3. Технологічна схема потоку

Таблиця 2.13. Комплектування операцій швейного потоку

Таблиця 2.14. Технологічна схема потоку

2.4. Аналіз технологічної схеми потоку

Таблиця 2.15. Зведена таблиця чисельності робітників

Таблиця 2.16. Зведена таблиця обладнання та робочих місць потоку

Таблиця 2.17. Техніко-економічна показники потоку

Таблиця 2.18. Зведена таблиця інструментів та пристосування

3. Планування потоків в цеху

4. Безпека життєдіяльності

Висновки

Список використаних джерел

 

Вступ

В цьому розділі необхідно відобразити стан справ у швейній промисловості на даному етапі розвитку, вказати основні напрямки розвитку науки та техніки з технічного переоснащення та реконструкції діючих підприємств.

Особливу увагу необхідно приділити технічним досягненнях у нашій державі та за кордоном в області масового виробництва асортименту, що розглядається в курсовому проекті, використанню високопродуктивного обладнання, гнучких потоків, мікропроцесорної техніки, робототехніки, ЕОМ.

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ. | Вибір моделей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.