МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II Read the text again and choose heading for each paragraphA. The importance of textile for human B. The influence of the Industrial Revolution on the production of textile C. The scale of textile producing companies D. Home-country of textile production
III Read the text more carefully and write down words which make the text difficult to understand. Find their meaning in a dictionary IV Find the sentences which explain: 1 - The earliest purposes of textile 2 - How the Industrial Revolution influenced the development of the industry 3 - What changes became possible due to the machines appearance Underline the words which help you to recognize the information V Write a question to each part of the text VI Render the text in a written form
Comprehensive Skills I Read the words which will help you to understand the text «Textiles Design» 1. aesthetics ['i:sθetɪks] – естетика 2. decision [dɪ'sɪʒən] – рішення 3. furnishing ['fə:nɪʃɪŋ] – меблі 4. generation [dʒenə ' reɪʃən] – розробка 5. household ['haushəuld] – побутовий 6. initial identification [ɪn'ɪʃəl aɪdentɪfɪ'keɪʃən] – первинне визначення 7. performance requirements [pə'fɔ:məns rɪk'waɪəmənts] – вимоги до функціональності 8. throughout [θru:aut] – крізь, протягом 9. weight of fabric [weɪt ɔv 'fæbrɪk] – вага (товщина) тканини
II Look through the statements. Try to predict what information can be wrong there 1. Textile manufacturing begins with the design of fabrics. 2. Industrial and medical textiles are designed by engineers. 3. Technologists and engineers design apparel textiles. 4. The process of design begins with identification of need. 5. In technical textiles appearance is the most important factor.
III Listen to the text and try to understand it. Decide if the statements (task II) are true or false. Correct the wrong information UNIT 2. My future profession I Read and remember the translation of words and word-combinations 1. advanced [əd'vɑ:nst] – сучасний, найостанніший 2. application [æplɪ'keɪʃən] – застосування 3. background ['bækɡraund] – основа 4. comprehensive [kɔmprɪ'hensɪv] – всебічний 5. curriculum [kə'rɪkjuləm] – навчальна програма 6. demand [dɪ'mɑ:nd] – попит 7. development [dɪ'veləpmənt] – розвиток 8. diversified [daɪ'və:sɪfaɪd] – різнобічний 9. diversity [daɪ 'və:sɪtɪ] – різноманіття 10. emphasize [emfə'saɪz] – наголошувати, робити акцент 11. enrolled [ɪn'rəuld] – залучений 12. foundation [faun'deɪʃən] – базис, основа 13. graduate ['grædjuət] – випускник 14. machinery[mə'ʃi:nərɪ]–обладнання 15. obtain [əb'teɪn] – отримувати 16. opportunity [ɔpə'tju:nɪtɪ] – можливість 17. purchasing ['pə:tʃəsɪŋ] – купівля 18. raw material [rɔ: mə'tɪərɪəl] – сировина 19. research [rɪ'sə:tʃ] – дослідження 20. science ['saɪəns] – наука 21. staff [stɑ:f] – штат 22. workshop ['wə:kʃɔp] – семінар, практикум
II Read and translate the following text
Читайте також:
|
||||||||
|