Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Choose a hotel in your city and describe some of the market segments that the hotel targets at. What variable(s) did the hotel use to segment its overall market?

Hotel “….” Address:…..

Base for Segmentation Examples
Geographic variables  
Demographic variables  
Psychographic variables  
Behavioral variables  

 

Unit 7 Sales Promotion

 

Sales promotion is about short-term incentives to encourage the purchase or sales of a product or service. There are two main kinds of promotional strategy: push promotions and pull promotions.

A push promotional strategy is the company makes use of its sales force to create consumer demand of a product. Push promotions include: Point-of-sales (POS) displays, cooperative advertising, advertising materials, traditional and electronic collateral material, and convention and owners’/managers’ meeting.

On the other hand, pull promotional strategy is that the company needs to spend a lot on advertising to build up consumer demand for its product. Pull promotions include sampling, price reduction promotions, coupons combination offers or bundling, premiums, contests and sweepstakes.


Читайте також:

  1. A Market
  2. A REVIEW OF THE FOOD AND BEVERAGE MARKET IN KAZAKHSTAN
  3. A) Choose the correct answer.
  4. A. Look at the pie-chart and say whether other search service providers operate in the Russian market. Do you check their ads more than once?
  5. A. The adjectives below can be used to describe inventions or new ideas. Which have a positive meaning? Which have a negative meaning?
  6. ADJECTIVES DESCRIBE PERSONALITY
  7. Apparel Marketing
  8. AT THE HOTEL
  9. AT THE HOTEL
  10. B) Use some of the word combinations from the box and make 5 sentences to describe the trial procedure.
  11. B) What can you say about the significance of the event described above for the history of Russian and world theatre?
  12. B. Describe the pictures. Use the suggested phrases.




Переглядів: 700

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Bases for Segmenting Hospitality Markets | Push promotions

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.