МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
I Listen to the text «Computerized Knitting». Decide if the statements are true or false. Correct the wrong statements1. CAD/CAM systems appeared in 1960s. 2. In the 1980s and 1990s CAD/CAM fell in price. 3. The "Whole garment Technology" was developed in the 1990s by Shima Seiki of Japan. 4. The latch needle was transformed into the slide needle. 5. Shima Seiki method produces 2D knitwear. Reading and writing skills. Communicative Skills. Project Work
I Choose one job description from the site www.connexions.gov.uk/jobs4u II Make notes about the job. Then describe the job using only your notes. Your notes should cover: 1 - the job title and some of the areas covered 2 - what you think are the most important 3 - requirements 4 - the location of the work 5 - good and bad points about the job
III Find out what the job requirements are for a career you are interested in IV Match personal characteristics with their explanations. Decide which of these adjectives describe you
1 - someone who would like to do practical work 2 - someone who would like to work with people 3 - someone who would like to do research 4 - someone who would like to start their own business 5 - someone who is creative 6 - someone who likes things as they are
V When applying for a job, people often prepare a short personal statement to summarize their best qualities. Which of these expressions describe you? Check the meaning of any unfamiliar terms in a dictionary a good team player, like a challenge, motivated, skilled, well-organized, creative, dependable, energetic, experienced, hard-working
VI Prepare a short personal statement about yourself. Be positive, but don't exaggerate your qualities too much Example: I'm a skilled technician who likes a challenge. I'm a dependable, energetic worker who is happy to work independently or as part of a team.
VII Here are the questions the interviewer could ask. Prepare answers to them Examples: Which subjects did you enjoy most in your course? Think of reasons why you enjoyed particular subjects. Explain why your qualifications will be important for the job. What work experience do you have? Describe any part-time work, voluntary work, or work placement you have done. Why do you want this job? Think of reasons why this job is important to you. Why do you think you would be good at this job? Think about your qualifications, work experience, and interests. Consider what kind of person you are. List your good points. What do you do in your free time? List any sports or other interests.
Читайте також:
|
|||||||||
|