МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Л.М. Голець, викладачО.О. Кислякова, викладач І.А. Ляшенко, викладач О.Г. Онуфрієнко, викладач РЕЦЕНЗЕНТИ: З М І С Т Передмова……………………………………………………………………………………….4 Розділ І ВИСЛОВЛЕННЯ І ОПЕРАЦІЇ НАД НИМИ. ПРЕДИКАТИ………………………5 §1. Елементи математичної логіки…………………………………………………...5 §2. Структура і види теорем………………………………………………………….11 §3. Математичні поняття та їх означення…………………………………………...14 Питання для самоконтролю…………………………………………………………………...19 Система вправ…………………………………………………………………………………..20
Розділ ІІ Множини, операції над ними. Відношення………………………………………..22 §4. Множини і операції над ними…………………………………………………...22 §5. Відношення і відповідність……………………………………………………...29 Питання для самоконтролю…………………………………………………………………....40 Система вправ…………………………………………………………………………………..41
Розділ ІІІ Цілі невід’ємні числа. Подільність цілих невід’ємних чисел…………………...43 §6. Теоретико-множинний підхід до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел………………………………………………………………………………43 §7. Десяткова система числення……………………………………………………74 §8. Подільність цілих невід’ємних чисел…………………………………………..79 §9. Позиційні і непозиційні системи числення…………………………………….85 Питання для самоконтролю…………………………………………………………………....88 Система вправ…………………………………………………………………………………..90
Розділ ІV Раціональні і дійсні числа………………………………………………………….93 §10. Раціональні числа. Дії над ними та їх властивості…………………………..93 §11. Дійсні числа та дії над ними…………………………………………………108 Питання для самоконтролю…………………………………………………………………..114 Система вправ…………………………………………………………………………………115
Розділ V Рівності і нерівності, рівняння. Функції………………………………………… 117 §12. Математичні вирази. Рівності і нерівності…………………………………117 §13. Рівняння та їх властивості. Нерівності, що містять змінну……………......121 §14. Функції, графіки та їх властивості…………………………………………..125 Питання для самоконтролю…………………………………………………………………..133 Система вправ…………………………………………………………………………………133
Розділ VІ Величини та їх властивості……………………………………………………….135 §15. Поняття величини та її вимірювання………………………………………135 §16. Довжина відрізка, її властивості і вимірювання…………………………...137 §17. Площа фігури, її властивості і вимірювання……………………………….139 §18. Об’єм тіла, його властивості і вимірювання……………………………….142 §19. Маса тіла і її вимірювання…………………………………………………..142 §20. Час та його вимірювання……………………………………………………144 §21. Вартість та залежність між величинами: ціна, кількість, вартість……….148 Питання для самоконтролю………………………………………………………………….151 Система вправ………………………………………………………………………………...152
Розділ VІІ Геометричні фігури і операції над ними………………………………………..154 §22. Означення геометричних фігур. Операції над геометричними фігурами..154 Питання для самоконтролю………………………………………………………………..…163 Система вправ…………………………………………………………………………………164 Читайте також:
|
||||||||
|