Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Using views in Data Manager

Views allow you to show a different structure in Data Manager. In the following example you see the definition of valves structured by Spec and then by Size.


 

The result in Data Manager is:

If you select the 6”, you see the 6” valves only.

So for different requirements you can define how you want to see your Project/Drawing data.


Читайте також:

  1. A) Practise using the words and word combinations in bold type to make other comparisons between some two-four regions of Russia. Write your best sentences down.
  2. A. You will hear a manager interviewing a person for a job. Listen out for these verbs, and then use them to complete sentences 1-5.
  3. Act as a teacher in class, using the material from the lectures above.
  4. ARTEC VIEWSTATION AS6E
  5. B) Give a short description of some other disease using a few phrases from the text above.
  6. B. Practice the following conversation with a partner using the substitutions in the box.
  7. C. Continue the following sentences using the information from the text.
  8. C. Look at the chart and make sentences using have to, don’t have to, or can’t.
  9. Complete each sentence using collocations given above.
  10. Complete the paragraph using the words from the box.
  11. Complete the sentences using the verbs in brackets. All the sentences are about the future. Use Will/won't or the present simple (I see / he plays / it is etc.).
  12. Compose dialogues using the key words for the situations given below.




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Export and Import settings | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.