Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Результати виконання

 

Лабораторна робота №8

Матричні перетворення

Варіант №31

 

Виконав: студент 1-го курсу

групи ПБ-41

Панас Українець

Перевірили: Барандич К.С., Демченко М.О.

Введіть розмірність матриці n на m

n=5

m=5

Якщо бажаєте заповнити матрицю випадковими числами введіть 1

Введіть максимальне рандомне число

Random=10

Виведення елементів матриці А

a[1,1]=6 a[1,2]=0 a[1,3]=7 a[1,4]=8 a[1,5]=2

a[2,1]=1 a[2,2]=5 a[2,3]=8 a[2,4]=2 a[2,5]=0

a[3,1]=6 a[3,2]=4 a[3,3]=9 a[3,4]=0 a[3,5]=0

a[4,1]=5 a[4,2]=1 a[4,3]=4 a[4,4]=8 a[4,5]=0

a[5,1]=3 a[5,2]=9 a[5,3]=3 a[5,4]=8 a[5,5]=7

Сума елементів матриці S=106

 

Висновки:в ході виконання лабораторної роботи отримано практичні навички оформлення протоколу за результатами виконання лабораторної роботи, при цьому найскладніше було реалізувати розрахунок суми елементів матриці шляхом використання функцій.

 


ДОДАТОК 3
Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи №16



 


 


 



Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  11. Агентський договір: зміст, виконання та припинення
  12. Алгоритм виконання завдання




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
RandomNumber Suma | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.