ЕМ-0,6 оснащений заднім навісним механізмом, переднім, середнім і заднім ВВП. На його основі можна отримати малогабаритний трактор для оранки (плуг ПН-2-20) та іншого основного обробітку грунту, косарку (Вр=1,6 м), бульдозер, навантажувач, екскаватор і автомобіль тощо.
Одним із ефективних шляхів подальшого розширення функціональних можливостей даного (і подібних йому) енергозасобу є установка переднього навісного механізму. Проте при цьому слід пам’ятати, що таке рішення не дозволяє зменшити габарити та масу ЕЗ. Протилежним цьому є напрямок, пов'язаний з граничним зменшенням розмірів ведених керованих коліс аж до заміни їх аутригерами і частковою передачею функції керування та тяги колесам с.-г. машин. У цьому варіанті зниження питомої ваги енергетичної частини в агрегаті досягає по масі до 50% і по вартості - до 60% [2]. Такі показники забезпечує ЕЗ у вигляді одновісної модифікації з переднім і заднім розміщенням стикуємих вузлів, синхронних та незалежних ВВП (стик - трактор).
Принципова схема агрегатів на базі одновісного ЕЗ з колісною формулою 2К2 отримала назву жорсткостикованих або стик - агрегатів. Цей термін представляє агрегати модульного типу, енергетична і технологічна частина яких мають спільну жорстку роз'ємностиковану в експлуатації основу.