МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тест 4.Який постулат не поділяють прихильники кейнсіанської теорії макроекономіки: а) приватна власність є високоефективною; б) ринкова система не має автоматичного механізму, який забезпечує повну зайнятість ресурсів; в) обсяг національного виробництва й рівень зайнятості визначаються чинниками сукупного попиту; г) ефективність функціонування економіки важливіша за соціальну рівність людей; д) уряд має регулювати національну економіку.
Тест 5. Рух економіки уздовж горизонтальної ділянки кривої сукупної пропозиції супроводжується: а) підвищенням зайнятості; б) зменшенням зайнятості; в)зростанням цін; г) зниженням цін.
Вправа 1. Правильно / неправильно: а) і номінальний і реальний ВВП можна виміряти тільки в грошах; б) якщо в національній економіці вироблено меншу кількість товарів і послуг у поточному році порівняно з попереднім, то номінальний ВВП обов’язково зменшується.
Вправа 2. Використовуючи наведені нижче умовні дані СНР (млрд. грош. од.), розрахуйте: а) ВВП; б) НД:
Завдання 1. Користуючись даними статистичного щорічника України за 2006 рік, визначте основні макроекономічні показники України у 2006 році та порівняйте одержані результати з попередніми.
Реферат (фіксований виступ) 1. ВВП України: рівень, динаміка, перспективи зростання. 2. Динаміка змін макроекономічних показників розвинених країн у 90-ті роки ХХ ст. – на початку ХХІ ст. 3. Тіньова економіка: проблема кількісної оцінки та висновки для економічної політики
Питання для самоконтролю 1.Що вивчає макроекономіка? 2.Що є об’єктом і предметом макроекономіки? 3.Дайте характеристику різних моделей змішаної економіки? 4.У чому полягає пізнавальна і практична функція макроекономіки? 5.Які вчені внесли значний внесок у розвиток теоретичних основ макроекономічної науки? 6.У чому полягає особливість впливу нецінових факторів на сукупний попит? 7.Які проблеми виникають в економіці, коли рівновага порушується шоками сукупної пропозиції? 8.Наведіть основні аргументи класичної теорії на користь того, що ринковий механізм здатний до саморегулювання? 9.Розкрийте зміст кейнсіанського механізму державного регулювання? 10.Як визначають загальний рівень цін? 11.Який найзагальніший показник обсягу національного виробництва? 12.У чому відмінність ВНП і ВВП? 13. Дайте характеристику методів обчислення ВВП. 14.У чому полягає відмінність між номінальним і реальним ВВП? 15. Що таке реальний і потенційний ВВП?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|