Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар (2)

1. Ознаки національної економіки як цілого. Значення макроекономіки та зв’язок з мікроекономікою.

2. Рівновага сукупних доходів і витрат, сукупного попиту і сукупної пропозиції.

3. Особливості класичної, кейнсіанської та монетаристської моделей загальної економічної рівноваги.

4. Основні макроекономічні показники, їх сутність та методика визначення. Реальні та номінальні макроекономічні показники.

Питання для самостійної роботи студентів

1. Функції макроекономіки.

2. Методи та засоби макроекономічного дослідження. Макроекономічне моделювання.

3. Класичні, кейнсіанські та монетаристські погляди на можливість та механізм досягнення макрорівноваги.

4. Номінальні та реальні макроекономічні показники. Дефлятор.

5. ВВП(ВНП) України: рівень, динаміка, тенденції (аналіз на основі Статистичного щорічника України за останній рік та інших джерел).

6. Проблема якісного удосконалення структури ВВП в Україні.

Пошукові питання

1. Який зв’язок існує між макроекономікою і економічною політикою?

2. Які фактори зростання ВВП в Україні?

3. В чому полягають особливості підрахунку ВВП в Україні?

4. Назвіть причини, за яких показник ВВП не завжди точно характеризує добробут нації.

5. За допомогою яких показників можна оцінити добробут нації?

6. Як уникнути подвійного рахунку при вимірюванні ВВП?

7. Розкрийте механізм відновлення рівноваги між сукупним попитом і сукупною пропозицією, якщо вона порушується відповідно до класичних і кейнсіанських моделей.

8. Яка із розглянутих теорій найкраще відображає реальний механізм функціонування сучасної економіки?

Тести, вправи, завдання

Тест 1.

Макроекономіка досліджує економічні процеси на рівні:

а) національної економіки;

б) підприємства;

в) галузі виробництва;

г) світового виробництва певного продукту;

д) усі відповіді неправильні.

Тест 2.

Які з перерахованих агрегатних величин не використовуються при визначенні обсягу національного доходу:

а) прибуток корпорацій;

б) державні трансфертні платежі;

в) рентний доход;

г) заробітна плата;

д) проценти, що сплачуються підприємцями за капітал, отриманий в кредит.

Тест 3.

Валові приватні інвестиції враховуються при обчисленні:

а) ВВП за доходами;

б) ВВП за витратами;

в) ЧВП за витратами;

г) одержаного доходу.

 


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
  4. До семінарських занять з дисципліни
  5. Завдання для семінарських занять
  6. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ГОДИН ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  7. Заняття 13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  8. Заняття 15. Особливості провадження в окремих категоріях адміністративних справ. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  9. Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  10. Заняття 6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України. (Семінар – дискусія)
  11. Заняття 9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  12. Запитання до семінару




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест 14. | Тест 4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.