Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар (2)

1. Поняття, зміст та принципи циклічності як форми руху ринкової економіки. Види циклів. Антициклічна політика держави.

2. Сутність безробіття, його види, причини та показники. Заходи держави з обмеження безробіття.

3. Причини, види та показники інфляції. Антиінфляційні заходи держави.

 

Питання для самостійної роботи студентів

1. Еволюція уявлень про економічний цикл та теорії циклів.

2. Особливості економічної кризи в Україні у 90-х роках ХХ століття.

3. Заходи держави щодо регулювання економічного циклу та пом’якшення нестабільності.

4. Особливості безробіття в Україні.

5. Роль Державної служби зайнятості України в регулюванні безробіття.

6. Інфляція в Україні на сучасному етапі в умовах світової фінансово –економічної кризи, що розпочалася у 2008 р..

7. Світовий досвід регулювання та обмеження інфляції (на прикладі окремих країн).

Пошукові питання

1. В чому заключається різниця між причинами малих, середніх та довгих циклів?

2. Хто із вчених зробив найбільший вклад в дослідження малих, середніх та довгих циклів?

3. В розвинутих капіталістичних країнах широкого розмаху набуло антициклічне регулювання. Виникає питання: чи може ринкова економіка позбавитися економічних криз і циклічності?

4. Чому, на Вашу думку, існують різні підходи до пояснення причин безробіття?

5. Чим викликане, на Вашу думку, безробіття в Україні?

6. Від чого залежить показник природного рівня безробіття? Чим пояснюються його зміни у різні періоди часу?

7. Покажіть переваги та недоліки різних підходів (формул), що використовуються для визначення рівня безробіття.

8. Які фактори можуть впливати на завищення або заниження показників рівня безробіття?

9. Прослідкуйте різницю у визначенні статусу безробітного для різних країн (Японія, США, Великобританія, Україна).

10. Яким заходам з обмеження безробіття надається сьогодні перевага у світі та Україні? Обгрунтуйте відповідь.

11. Поясніть, які форми прихованого безробіття Вам відомі?

Чим, на Вашу думку, може бути викликане регіональне безробіття?

12. Які види безробіття поширені сьогодні в Україні?

13. Чим, на Вашу думку, можна пояснити відносно низькі показники безробіття в Україні, визначені державними органами статистики?

14. Чому інфляція розглядається як макроекономічне явище?

15. Яка різниця між рівнем і темпом інфляції?

16. Визначте принципові відмінності інфляції попиту та інфляції витрат.

17. В чому полягають негативні наслідки інфляції для економічного і соціального стану суспільства?

18. Розкрийте зміст таких антиінфляційних заходів держави, як стримування попиту, обмеження цін.

19. Як впливає на інфляцію індексація доходів громадян?

20. Чи Ви особисто (Ваше домогосподарство) виграєте, чи втрачаєте від інфляції?

 


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
  4. До семінарських занять з дисципліни
  5. Завдання для семінарських занять
  6. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ГОДИН ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  7. Заняття 13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  8. Заняття 15. Особливості провадження в окремих категоріях адміністративних справ. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  9. Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  10. Заняття 6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України. (Семінар – дискусія)
  11. Заняття 9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  12. Запитання до семінару




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест 4. | Тести, вправи, завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.