МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ч. ШвебЗміст: • Поняття мотивації праці: взаємозв'язок мотиву та стимулу • Види мотивації • Теорій мотивації • Задоволеність роботою: якість робочого життя • Задоволеність роботою і поведінка в організації • Мотивація, задоволеність роботою і оплата праці Основна література • Джуэлл Л. Индустриально-организационная психология. СПб., 2001. – (Глава 6). • Занковский А.Н. Организационная психология. М., 2000.– (Глава 7). • Кирхлер Э., Родлер К. Мотивация в организациях. Психология труда и организационная психология. Т. 1. Харьков, 2003. – 144 с. • Шульц Д., Шульц С. Психология и работа. СПб.: Питер, 2003. – (Глава 8). Додаткова література: • Мучински П. Психология, профессия, карьера. СПб., 2004. – С. 410-453. • Кокурина И.Г. Методика изучения трудовой мотивации: Учебно-методическое посо-бие. М., 1990. – 56 с. • Д.Герберт, Л.фон Розенштиль. Организационная психология. – Х., 2006 • Колот А. М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу. – К., 2002. • Иванова С.В. Мотивация на 100%: А где же у него кнопка?. – М., 2007. • Мерманн Э. Мотивация персонала. – Х., 2007. Поняття мотивації праці: взаємозв’язок мотиву та стимулу Мотивація – це Процес, який викликає, спрямовує та формує людську поведінку відповідно досягнення певних цілей (Грінберг, Берон, 2000). Когнітивний процес прийняття рішення, який ініціює, вкладає енергію, спрямовує поведінку та керує нею (Буханан, Хучинскі, 1997) Функції мотивації: спонукання до дії скерування діяльності, контроль підтримка поведінки Мотив це усвідомлене індивідом спонукання до діяльності для задоволення певної потреби (Соломанидина, 2005) Стимул це основний елемент управління людськими ресурсами, що є зовнішнім спонуканням до діяльності Саме стимули переводять потреби у мотиви, тобто в особистісну смислову причину вчинків, особисту зацікавленість Стимулювання це процес дії на людину за допомогою значущого для неї зовнішнього предмету (об'єкту, умов, ситуації), що спонукає людину до певних дій Види мотивації
|
||||||||
|