Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Внутрішня мотивація

ž формується на основі власних бажань та цілей особистості (потреби у самоактуалізації та особистісному рості) (Хекхаузен, 1989)

ž виникає, коли люди відчувають, що їх робота цікава, складна і важлива сама по собі і включає елементи відповідальності, незалежності та свободи дій

Flow-ефект” – повне включення в діяльність, коли увага повністю сконцентрована на ній
Міхай Чіксентміхалий (Mihaly Csikszentmihalyi), 1990

Характеристики (умови) стану Flow:

ž Вимоги до дій зрозумілі без додаткових запитань і пояснень, людина щомиті знає, що потрібно робити

ž Людина відчуває, що до неї ставлять оптимальні вимоги і навіть за умови сильної напруги впевнена, що все контролює

ž Розвиток дій видається швидким. Крок за кроком все відбувається гладко, згідно внутрішньої логіки

ž Немає необхідності змушувати себе концентруватися, концентрація виникає сама (як дихання). Всі знання, які не важливі для справи, стають другорядними.

ž Сприймання часу слабшає, людина повністю занурюється в справу і не знає, скільки часу минуло від початку. Години минають як хвилини.

ž Людина не відчуває себе окремо від діяльності, вона повністю занурюється в те, що робить аж до зупинки рефлексії і самоусвідомлення.

Зовнішня мотивація

ž формується шляхом реалізації цілі поведінки.

ž реалізується за допомогою стимулювання дій за принципом умовних рефлексів. Дії, що мають позитивні результати, з більшою ймовірністю повторюються (Deci, 1971)

Принцип біхевіористів:

“Якщо за певною поведінкою йдуть гроші, її повторення є більш ймовірним. Це означає, що працівники будуть робити те, за що вони отримують винагороду; крім того, це означає, що вони проігнорують те, за що вони винагороди не отримають”

ХОТОРНСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  10. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  11. Внутрішня балістика
  12. Внутрішня будова довгастого мозку




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ч. Швеб | Дослідження почалися в 1924 році на заводі фірми WESTERN ELEKTRIC в місті Хоторн (Hawthorn), США, штат Ілінойс

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.