МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Дослідники з'ясували, що норма неформальної групи і виявилася обмежуючим чинником. Висновки: Основними санкціями з боку групи були соціальний остракізм, насмішки і прізвиська. Соціальний остракізм групи був сильніший, ніж матеріальне заохочення з боку менеджменту. Експеримент Гіпотеза: виявити вплив зовнішньої винагороди на внутрішню мотивацію в дитячому садку Хід експерименту: 1 етап. Діти знаходились в приміщенні, де могли малювати. 1 група дітей отримала винагороду на яку сподівалась. 2 група отримала винагороду несподівано. 3 (контрольна) група не отримала винагороди. 2 етап. Через тиждень діти знову малювали в трьох групах. Результати:Діти першої групи, яким до початку експерименту повідомляли про винагороду, намалювали менше малюнків, ніж діти контрольної групи, та групи, в якій діти отримали несподівану винагороду. Експеримент Гіпотеза: виявити вплив типу завдання та винагороди на задоволення від роботи Хід експерименту: Було використано два види завдань: цікаві та нудні. За виконання завдань учасники отримували винагороду. Результати:Рівень задоволеності учасників від виконання цікавого завдання знижувався, якщо за виконання завдання вони отримували винагороду, тоді як задоволення від виконання нецікавого завдання суттєво зростало. Висновок: приваблива діяльність втрачає свою спонукальну силу під впливом параметрів ситуації. Теорії мотивації Теорії мотивації Диспозиційні (змістовні) теорії мотивації (ЩО?) підходи, предметом дослідження яких є різновиди потреб, мотивів та відповідних стимулів Процесуальні (когнітивні) теорії мотивації (ЯК?) підходи, предметом дослідження яких, є готовність до певної поведінки та очікування, що регулюють процес мотивації Диспозиційні (змістовні) теорії мотивації підходи, предметом дослідження яких є різновиди потреб, мотивів та відповідних стимулів Теорія ієрархії потреб А. Маслоу ERG-теорія Клейтона Альдерфера Теорія мотиваційної гігієни Ф.Герцберга Мотивація досягнення Девіда Макклеланда Теорія характеристик роботи Дж. Річард Хекман и Г. Р. Олдхем Теорія ієрархії потреб А. Маслоу ERG-теорія Клейтона Альдерфера Кількість актуалізації потреб залежить від культурного середовища Три групи потреб людини: E – потреба існування/existence (базові потреби) R – соціальні потреби/relatedness (між особистісна взаємодія, любов, влада, вплив) G – потреби росту/growth (розвиток особистості)
|
||||||||
|