Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дослідники з'ясували, що норма неформальної групи і виявилася обмежуючим чинником.

ž Висновки: Основними санкціями з боку групи були соціальний остракізм, насмішки і прізвиська. Соціальний остракізм групи був сильніший, ніж матеріальне заохочення з боку менеджменту.

Експеримент
(Леппер, Грін, Нісбет, 1973)

ž Гіпотеза: виявити вплив зовнішньої винагороди на внутрішню мотивацію в дитячому садку

ž Хід експерименту:

1 етап. Діти знаходились в приміщенні, де могли малювати. 1 група дітей отримала винагороду на яку сподівалась. 2 група отримала винагороду несподівано. 3 (контрольна) група не отримала винагороди.

2 етап. Через тиждень діти знову малювали в трьох групах.

ž Результати:Діти першої групи, яким до початку експерименту повідомляли про винагороду, намалювали менше малюнків, ніж діти контрольної групи, та групи, в якій діти отримали несподівану винагороду.

Експеримент
(Колдер, Стоу, 1975)

ž Гіпотеза: виявити вплив типу завдання та винагороди на задоволення від роботи

ž Хід експерименту:

Було використано два види завдань: цікаві та нудні. За виконання завдань учасники отримували винагороду.

Результати:Рівень задоволеності учасників від виконання цікавого завдання знижувався, якщо за виконання завдання вони отримували винагороду, тоді як задоволення від виконання нецікавого завдання суттєво зростало.

Висновок: приваблива діяльність втрачає свою спонукальну силу під впливом параметрів ситуації.

Теорії мотивації

Теорії мотивації

Диспозиційні (змістовні) теорії мотивації (ЩО?)

ž підходи, предметом дослідження яких є різновиди потреб, мотивів та відповідних стимулів

Процесуальні (когнітивні) теорії мотивації (ЯК?)

ž підходи, предметом дослідження яких, є готовність до певної поведінки та очікування, що регулюють процес мотивації

Диспозиційні (змістовні) теорії мотивації

ž підходи, предметом дослідження яких є різновиди потреб, мотивів та відповідних стимулів

ž Теорія ієрархії потреб А. Маслоу

ž ERG-теорія Клейтона Альдерфера

ž Теорія мотиваційної гігієни Ф.Герцберга

ž Мотивація досягнення Девіда Макклеланда

ž Теорія характеристик роботи Дж. Річард Хекман и Г. Р. Олдхем

Теорія ієрархії потреб А. Маслоу

ERG-теорія Клейтона Альдерфера

Кількість актуалізації потреб залежить від культурного середовища

Три групи потреб людини:

ž E – потреба існування/existence (базові потреби)

ž R – соціальні потреби/relatedness (між особистісна взаємодія, любов, влада, вплив)

ž G – потреби росту/growth (розвиток особистості)




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження почалися в 1924 році на заводі фірми WESTERN ELEKTRIC в місті Хоторн (Hawthorn), США, штат Ілінойс | ERG-теорія Клейтона Альдерфера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.