МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дослідники з'ясували, що норма неформальної групи і виявилася обмежуючим чинником. Висновки: Основними санкціями з боку групи були соціальний остракізм, насмішки і прізвиська. Соціальний остракізм групи був сильніший, ніж матеріальне заохочення з боку менеджменту. Експеримент Гіпотеза: виявити вплив зовнішньої винагороди на внутрішню мотивацію в дитячому садку Хід експерименту: 1 етап. Діти знаходились в приміщенні, де могли малювати. 1 група дітей отримала винагороду на яку сподівалась. 2 група отримала винагороду несподівано. 3 (контрольна) група не отримала винагороди. 2 етап. Через тиждень діти знову малювали в трьох групах. Результати:Діти першої групи, яким до початку експерименту повідомляли про винагороду, намалювали менше малюнків, ніж діти контрольної групи, та групи, в якій діти отримали несподівану винагороду. Експеримент Гіпотеза: виявити вплив типу завдання та винагороди на задоволення від роботи Хід експерименту: Було використано два види завдань: цікаві та нудні. За виконання завдань учасники отримували винагороду. Результати:Рівень задоволеності учасників від виконання цікавого завдання знижувався, якщо за виконання завдання вони отримували винагороду, тоді як задоволення від виконання нецікавого завдання суттєво зростало. Висновок: приваблива діяльність втрачає свою спонукальну силу під впливом параметрів ситуації. Теорії мотивації Теорії мотивації Диспозиційні (змістовні) теорії мотивації (ЩО?) підходи, предметом дослідження яких є різновиди потреб, мотивів та відповідних стимулів Процесуальні (когнітивні) теорії мотивації (ЯК?) підходи, предметом дослідження яких, є готовність до певної поведінки та очікування, що регулюють процес мотивації Диспозиційні (змістовні) теорії мотивації підходи, предметом дослідження яких є різновиди потреб, мотивів та відповідних стимулів Теорія ієрархії потреб А. Маслоу ERG-теорія Клейтона Альдерфера Теорія мотиваційної гігієни Ф.Герцберга Мотивація досягнення Девіда Макклеланда Теорія характеристик роботи Дж. Річард Хекман и Г. Р. Олдхем Теорія ієрархії потреб А. Маслоу ERG-теорія Клейтона Альдерфера Кількість актуалізації потреб залежить від культурного середовища Три групи потреб людини: E – потреба існування/existence (базові потреби) R – соціальні потреби/relatedness (між особистісна взаємодія, любов, влада, вплив) G – потреби росту/growth (розвиток особистості)
|
||||||||
|