Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ERG-теорія Клейтона Альдерфера

ž Потреби, пов'язані з існуванням - заробітна плата, додаткові пільги, безпечні умови праці.

ž Соціальні потреби- визнання і відчуття належності до певної групи, відносини з колегами і керівниками, сімейні і дружні зв'язки.

ž Потреби росту– використання навичок і здібностей. Робота пов'язана з пошуком нестандартних рішень, автономна і вимагає творчого підходу.

4 принципи значимості мотивів:

ž 1. Класична гіпотеза фрустрації: домінує незадоволена потреба

ž 2. Гіпотеза регресії фрустрації: якщо потреба не задовольняється, починає домінувати потреба, що займає нижчий ієрархічний рівень

ž 3. Гіпотеза прогресії задоволеності: задоволення потреби активізує потребу вищого рівня

ž 4. Гіпотеза прогресії фрустрації: фрустрація (переживання поразки) може сприяти росту особистості та активізувати вищі потреби

Мотивація досягнення Девіда Макклеланда
(Achievement motivation)

Мотивація досягнення – прагнення розвивати свої здібності у всіх галузях діяльності або там де треба показати гарний результат.

Два вектори мотивації „досягнення успіху” та „уникнення невдач

Три основні характеристики,властиві людям з яскраво вираженим прагненням до досягнень:

ž Хочуть працювати в таких умовах, які дозволяють їм брати відповідальністьна себе.

ž Проявляють схильність до заздалегідь "прорахованого" ризику і ставлять перед собою реальні і досяжні цілі.

ž Постійно потребують визнання своїх заслуг в зворотному зв'язку, бо їм необхідно знати, наскільки добре вони працюють.

Теорія мотиваційної гігієни Ф.Герцберга




Переглядів: 901

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідники з'ясували, що норма неформальної групи і виявилася обмежуючим чинником. | Праця, що приносить задоволення сприяє психічному здоров’ю людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.