Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гусеничні рушії

Таким чином, відносні показники гусеничного рушія по довжині опорної поверхні в 2,2.2,4 разу, а по площі контакту в 3.5 разів вище, ніж максимальні теоретично можливі для колісних машин.

Малоефективною вважається металева звенчатая гусениця з відкритим шарніром з'єднання траків між собою. До недоліків такої гусениці відносяться: велика маса; малий термін служби; низький ККД; велика динамічна нагруженность гусеничного рушія; підвищена шумність.

Подальше удосконалення йшло шляхом конструювання комбінованих або напівметалевих тросових стрічок, в яких були об'єднані елементи гумової стрічки і металеві деталі. На холщеворезиновую стрічку із зовнішнього боку кріпилися болтом черевики з листової сталі, розташовані впритул один до іншого. Термін служби комбінованої резинометалічної стрічки підвищився до 4000.5000 км пробігу.

Майже на усіх гусеничних транспортних всюдиходах застосовані резинометалічні гусениці, що забезпечують більш високу прохідність при рівномірному розподілі тиску на полотно шляху.

Оцінюючи стрічкових гусениць, можна відмітити, що вони мають хороші тягово-зчіпні властивості. Довговічність стрічкової гусениці при роботі на високо-абразивних грунтах в 1,5.2 разу вище, ніж у шарнірної металевої гусениці, вона значно легша за металеву гусеницю, при роботі чинить менше шуму і не змізерніє поверхневий шар грунту.

Проте широке застосування в транспортних засобах стрічкових гусениць стримується із-за конструкції опорного механізму сучасних гусеничних машин, не здатного забезпечити рівномірний розподіл навантаження(маси машин і вантажу, що перевозиться) по усій площі опори робочої гілки гусениці. Сама стрічкова гусениця із-за високої гнучкості не може рівномірно перерозподіляти навантаження опорних катків машини по усій площі опори робочої гілки на грунт і швидко виходить з ладу, не витримуючи високого тиску опорних катків.

 


Читайте також:

  1. Роторно-гвинтові рушії




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комбіновані модулі руху | Роторно-гвинтові рушії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.