Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показники оцінки майнового стану.

1. Сума господарських коштів , що є в розпорядженні підприємства – загальна вартість активів, які перебувають на балансі підприємства. Зростання цього показника свідчить про збільшення майнового потенціалу підприємства

2. Питома вага активної частини основних засобів ( машин, обладнання. транспортних засобів ) – зростання цього показника –позитивна тенденція.

3. Коефіцієнт зносу основних засобів – характеризує частку зношення основних засобів у загальній їх вартості.

4. Коефіцієнт ооновлення основних засобів – показує, яку частину наявних на кінець звітного періоду основних засобів становлять нові основні засоби.

5. Коефіцієнт вибуття основних засобів – показує, яка частина основних засобів вибула з причини зносу.

Ліквідність підприємства – це його здатність швидко продати активи й одержати гроші для оплати своїх зобов’язань.

Платоспроможність підприємства- спроможність підприємства своєчасно й повністю виконати свої платіжні зобов’язанн, які випливають із кредитних та інших операцій грошового характеру, що мають певні терміни сплати.

Дохідність підприємства – характеризується абсолютними й відносними показниками.

Абсолютний показник дохідності- це сума прибутку або доходів.

Відносний показник – рівень рентабельності підприємства , визначається як відсоткове відношення прибутку від реалазації продукції до її собівартості:

Р = ( П \ С ) 100,

де: Р – рівень рентабельності, %

П – прибуток від реалізації продукції, грн.

С – собівартість продукції, грн.

Рівень рентабельності підприємства торгівлі визначається як відсоткове відношення прибутку від реалізації товарів до товарообороту.

 

Р = ( П \ Т ) 100

 

2.Фінансове планування на підприємствах

Фінансове планування є необхідним для фінансового забезпечення розширення кругообороту виробничих фондів, досягнення високої результативності виробничо-господарської діяльності, створення умов забезпечення платоспроможності та фінансової стійкості підприємства.

Фінансове планування - це процес визначення обсягу фінансових ресурсів за джерелами формування і напрямками їх цільового використання згідно з виробничими та маркетинговими показниками підприємства у плановому періоді. Метою фінансового планування є забезпечення господарської діяльності необхідними джерелами фінансування.

Основними завданнями фінансового планування є :

- забезпечення виробничої та інвестиційної діяльності необхідними фінансовими ресурсами,

- установлення раціональних фінансових відносин із суб’єктами господарювання, банками, страховими компаніями,

- визначення шляхів ефективного вкладення капіталу,

- виявлення та мобілізація резервів збільшення прибутку за рахунок раціонального використання матеріальних, трудових та грошових ресурсів,

- здійснення контролю за утворенням та використанням платіжних засобів.

Фінансове планування дає змогу розв’язати такі питання :

- які кошти може мати підприємство в своєму розпоряджені,

- які джерела їх надходжень,

- чи достатньо фінансових ресурсів для виконаня завдань,

- яка частина коштів має бути перерахована в бюджет, кредиторам, позабюджетні фонди,

- як повинен здійснюватися перерозподіл прибутку на підприємстві.

Фінансовий план – це найважливіший елемент бізнес-плану, який складається як для обгрунтування конкретних інвестиційних проетів , так і для управління поточною та стратегічною фінансовою діяльністю і містить такі складові :

-прогноз обсягів реалізації,-баланс грошових надходжень та витрат,

-таблицю доходів та витрат, -розрахунок точки беззбитковості.

 


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  3. Абсолютні показники фінансової стійкості
  4. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  5. Абсолютні статистичні показники.
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  8. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  9. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  10. Аналіз загальної рівноваги розширює можливості оцінки ефективності функціонування ринкової економіки.
  11. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  12. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Фінансова діяльність державних організацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.