МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ян Амос Коменський (1562-1670)Виконуючий роль Я. Коменського повинен знати, що він створив дидактику, науку про навчання, його педагогічні ідеї усе ще актуальні та не повністю реалізовані. Основні принципи теорії Я.А. Коменського; 1. Пізнання реального світу на основі чуттєвого сприйняття: «Немає нічого в інтелекті, чого не було раніше у відчуттях». 2. Принцип наочності в навчанні. Навчання повинне починатися не із словесного тлумачення про речі, а з конкретних спостережень над ними. У разі неможливості безпосереднього спостереження речей, їх треба замінювати малюнками. 3. Школа не повинна бути страшним і нудним місцем для дітей, а повинна бути місцем для задоволення, радості, гри, повинна бути місцем для задоволення, радості, гри, повинна бути «школа-гра», «школа-театр», «навчальні ігри» (Порівняйте: сучасні ділові ігри). 4. "Повідомлювати не окремі розрізнені знання, а систему знань, енциклопедію, що може зв'язно утримуватися в пам'яті, оснастити відомостями про найосновніше в кожній науці". 5 "Все, що має між собою зв'язки, повинне вивчатися одночасно, паралельно одне одному" (Порівняйте: сучасні "між предметні зв'язки"). 6.Заохочувати зацікавленість та самостійність у навчанні.
Мірза Ісмаїлович Махмутов (академік АПН СРСР) Виконавець ролі М. Махмутова має знати, що він - прибічник проблемно-розвиваючого навчання. Таке навчання повинне будуватися на основі наступних принципів. 1. Принцип проблематичності відображає наявність протиріччя в навчальному матеріалі і в процесі його засвоєння, а також необхідність розвитку пізнавальної самостійності учнів. 2. До процесу проблемно-розвиваючого навчання Махмутов включає: а) проблемний виклад: - монологічний метод, де переважає розповідь викладача, але показана складність, протирічивість матеріалу, різні гіпотези, підходи; - показовий метод, коли в розповіді викладача є постановка проблеми і пошук, викладач уголос розмірковує і шукає вирішення проблеми; б) частково-пошуковий: - діалогічний у вигляді бесіди репродуктивного характеру з елементами пошуку; - евристичний, коли інформація засвоюється в ході колективного пошуку при безпосередній участі викладача (елементи «мозкового штурму»); в) дослідницький спосіб рішення проблеми (груповий чи індивідуальний пошук рішення самими учнями при консультуючій функції викладача.) Читайте також:
|
||||||||
|