Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Іоган Генріх Песталоцці (1746-1827)

Виконавець ролі І.Песталоцці повинен знати його основні педагогічні принципи.

1. Всяке навчання повинне засновуватися на спостереженні та досвіді і лише потім підійматися до висновків та узагальнень.

2. Процес навчання повинен будуватися шляхом послідовного переходу від частини до цілого.

3. Основою навчання є наочність. Без застосування наочності не можна добитися правильних уявлень, розвитку, мислення і мовлення.

4. Необхідно боротися з вербалізмом, «словесною безстрасністю освіти, здатною формувати тільки пустих базік».

5. Навчання повинне сприяти накопиченню знань і в той же час розвивати розумові здібності, мислення людини.

 

Жан-Жак Руссо (1712-1779)

Виконавець ролі Ж.-Ж. Руссо повинен знати, що його педагогічні принципи такі:

1. Зміст і методика навчання повинні сприяти розвитку само­діяльності та активності учня. "Учня в процесі навчання завжди тре­ба ставити у становище дослідника, який сам ніби відкриває нау­кові істини". "Хай він, - писав Руссо, - досягає знання не через Вас, а через самого себе; хай він не завчиває науку, а видумує її сам".

2. Знання слід отримувати не з книг, а з життя. Книжний характер навчання, відірваність від життя, від практики - неприпустимі і згубні.

3. Треба вчити всіх не одному й тому самому, а вчити тому, що цікаво саме конкретній людині, що відповідає її нахилам, тоді дитина буде активною в своєму розвитку і навчанні.

4. Необхідно розвивати в учня спостережливість, активність, самостійність суджень на основі безпосереднього спілкування з природою, життям, практикою.

 

Костянтин Дмитрович Ушинський (1824-1870)

Виконуючому роль К. Ушинського необхідно знати його основні дидактичні принципи.

1. Навчання повинне вибудовуватися з урахуванням вікових і психологічних особливостей розвитку дитини. Воно повинне бути посильним і послідовним.

2. Навчання повинне будуватися на принципі наочності.

3. Такий хід навчання - від конкретного до абстрактного, від уявлень до думки - природний і базується на зрозумілих психологічних законах людської природи.

4. Навчання повинне розвивати розумові сили і здібності учнів, а також давати необхідні в житті знання.

( За Столяренко Л.Д.)

 

 

Семінарське заняття

Тема: Сучасні педагогічні технології

План

1. Педагогічна технологія як наука про раціональні шляхи та способи навчання і виховання.

2. Технології активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці.

3. Технології особистісно орієнтованого навчання.

4. Ігрова діяльність та її функції в модельному освоєнні праці. Взаємозв'язок гри, навчання, праці.

5. Сучасні педагогічні технології інноваційних та авторських шкіл.


Читайте також:

  1. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  2. Життя і педагогічні досліди Й.Г.Песталоцці
  3. Йоганн Песталоцці (1746-1827).
  4. Педагогічна діяльність і погляди Й.Г. Песталоцці.
  5. Педагогічні погляди і діяльність Й.Песталоцці




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ян Амос Коменський (1562-1670) | Пивовар Ніна Михайлівна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.