Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 5.

Уявіть собі, що ви робите вибір між двома товарами Х та У, корисність яких наведена у таблиці. Скільки одиниць кожного товару ви купити, щоб максимізувати корисність, якщо ваш дохід дорівнює 9 грн., а ціни товарів Х та У дорівнюють відповідно 2 та 1 грн.?

Що відбудеться, якщо ціна товару Х впаде до 1 грн. В якій кількості ви будете купувати товари Х та У в цьому випадку?

 

Одиниці товару Х MUx Одиниці товару Y MUy

 

Вправа 6.

Споживач робить вибір між двома товарами Х та Y. Граничну корисність кожного з них для споживача наведено в таблиці:

 

Одиниця товару MUX MUY

Яку кількість кожного з товарів купить раціональний споживач, якщо його денний бюджет становить 10 грош. од., а ціни товарів Х та Y відповідно 1 грош. од. і 2 грош. од.?

Вправа 7.

Нехай споживач щотижня купує три види товарів: Х, У, Z, ціни яких Px=1грн, Py=3грн, Pz=2грн, а бюджет споживача складає 27 грн. Сукупна корисність TU, яку отримує споживач від послідовного споживання цих товарів, вказана в таблиці:

 

Кількість одиниць товару Товар X Товар Y Товар Z
ТUX ТUY ТUZ

Визначте набір товарів, що забезпечить споживачеві максимальну корисність.

Проаналізуйте, як зміниться оптимальний набір, якщо бюджет збільшиться до 29 грн.

Яку сукупну корисність отримує споживач у стані рівноваги за бюджету 27 грн.; 29 грн.?

 

Вправа 8.

Споживач витрачає 13 грош. од. на тиждень на помідори та огірки. Гранична корисність помідорів для нього визначається рівнянням 30 – 2Х, де Х — кількість помідорів, кг. Гранична корисність огірків становить 19 – 3Y, де Y — кількість огірків, кг. Ціни товарів відповідно 2 грош. од. та 1 грош. од. Яку кількість помідорів та огірків придбає раціональний споживач?

 


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 1179

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 2. ТЕСТИ. | Проблемне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.