Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблемне завдання

1. Від яких факторів залежить ступінь раціональності поведінки споживача? Чи можна стверджувати, що для споживачів країн соціалістичного табору була характерна менш раціональна поведінка, ніж для споживачів розвинутих країн?

2. Чи змінився б парадокс води та алмазів, якщо б був відкритий спосіб штучного перетворення води на алмази? Алмазів на воду?

3. Чи можливо розглядати шкідливі для здоров’я алкогольні напої або наркотики як економічні блага?

Тема 3. Ординалістська теорія поведінки споживача (2год)

 

Питання:

1. Охарактеризуйте криві байдужості, їх властивості. Гранична норма заміщення благ.

2. Дослідіть бюджетну лінію та оптимум споживача як модель раціонального спожив­чого вибору.

Завдання:

- робота з тестами.

- виконання практичних завдань.

Література:

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 5.

2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 2.

3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. – Розділ 2.

4. Стеблій Г.Я. Мікроекономіка: Навчальний посібник. Київ.: «ІНКОС», Центр навч.літ-ри. – 2007. – Розділ 7.

5. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 4.

6. Шкодіна І.В., Колісниченко І.М. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС. 2004. – Тема 3.

7. Шкодіна І.В., Карпова І.В. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2005. – Тема 3.

конспект лекції.

 

Мета заняття:розглянути ординалістську теорію та показати її вклад в розвиток поведінки споживача.

 

ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

1. Розвиток ординалістчького підходу.

2. Вклад Ф.Еджуорта, В.Парето, Е.Слуцького, Р.Аллена, Дж.Хікса в розвиток ординалістської теорії.

 

ПРАКТИКУМ


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 5. | Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження ?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.