Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження ?

1. Всі точки на кривій байдужості означають однаковий рівень доходу споживача.

2. Чим далі крива байдужості знаходиться від початку координат, тим меншу корисність вона відображає.

3. При збільшенні доходу споживача бюджетна лінія зменшується праворуч.

4. Споживач максимізує корисність, якщо його бюджетна лінія перетинає криву байдужості.

5. Аналіз споживчого вибору за кривою байдужості виходить з припущення, що корисності благ можна кількісно виміряти.

6. Якщо гранична корисність зменшується, то і сукупна корисність неухильно зменшується.

7. Рівновага, за якої споживач обмежується одним товаром, називається внутрішньою рівновагою.

8. U = f (Q1, Q2,…,Qn) – це функція граничної корисності.

9. Споживач діє згідно з аксіомою транзитивності, якщо він може завжди сказати, що надає перевагу одному з двох споживчих наборів.

10. Карта кривих байдужості єдина для усіх споживачів.


Читайте також:

  1. А) Надіслати акцепт (підтвердження) на оферту.
  2. Аналізуючи малюнок, зробіть висновок, яке твердження правильне.
  3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  4. Виберіть 1 найточніший варіант твердження. Абсолютна істина – це
  5. ВИБІР І ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ МАГІСТРА
  6. ВИБІР І ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. ВИБІР І ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ ТА завдання ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ
  8. ВИБІР І ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ ТА КЕРІВНИКА КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
  10. Вибір та затвердження теми
  11. Вибір та затвердження теми магістерської роботи.
  12. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблемне завдання | Вправа 2. ТЕСТИ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.