Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. ТЕСТИ.

1. Положення та нахил кривої байдужості для окремого споживача безпосередньо залежить від:

а) його вподобань та розміру доходу;

б) тільки цін на товари;

в) тільки від споживацьких переваг;

г) його переваг, розміру доходу і цін на товари, що купуються.

2. Два набори благ, які мають однакову корисність:

а) належать одній кривій байдужості;

б) знаходяться на одній кривій попиту;

в) знаходяться на одній лінії бюджетного обмеження;

г) належать різним кривим байдужості.

3. Щоб максимізувати корисність за обмеженого бюджету, споживач повинен:

а) не купувати товари низької якості;

б) бути впевненим, що ціна кожного товару дорівнює граничної корисності грошей;

в) розподіляти дохід таким чином, щоб остання грошова одиниця, витрачена на купівлю товару, приносила такий самий приріст корисності, як і грошова одиниця, витрачена на купівлю іншого товару;

г) зрівняти граничні корисності останніх одиниць товарів, що купуються.

4. Нахил бюджетної лінії відображає:

а) кількість одного блага, яку споживач згоден поміняти на таку ж кількість іншого блага, щоб залишитися на тому ж рівні добробуту;

б) межі можливого споживання двох благ при певних цінах на них;

в) співвідношення цін двох благ;

г) підвищення граничної норми заміщення одного блага іншим.

5. Споживач вважає, що йому однаково корисно щоденно випивати як 4 склянки молока та 2 склянки кефіру, так й 3 склянки молока та 3 склянки кефіру. У цьому випадку гранична норма заміщення кефіру молоком дорівнює:

а) 4 / 2; б) 2 / 3; в) 1 / 1; г) 3 / 2.

6. Якщо споживач обирає комбінацію товарів, що представлена точкою з координатами на площині, що знаходиться зліва від бюджетної лінії, то він:

а) максимізує корисність;

б) бажає купити більше товарів, ніж дозволяє бюджет;

в) неповністю використовує свій бюджет;

г) перебуває в стані споживчої рівноваги.

7. Ординалізм:

а) допускає припущення щодо вимірювання величини корисності в умовних одиницях;

б) вважає, що корисність можна вимірювати кількісно;

в) припускає вміння розставити усі товари за ступеню їх уподобань;

г) вірні відповіді а) і б).

8. Споживач отримує дохід 80 грош. од. і купує два товари: Х - за ціною 5 грош. од., У – 4 грош. од. Який з наступних наборів благ недосяжний для споживача:

а) Х = 16, У = 0; в) Х = 8, У = 10;

б) Х = 11, У = 9; г) Х = 8, У = 8;


Читайте також:

  1. Беззондові (непрямі) тести.
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1
  7. Вправа 1 (c. 50)
  8. Вправа 1 (с. 7)
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  11. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 1117

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження ? | Вправа 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.