МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. ТЕСТИ.1. Крива “дохід-споживання” показує: а) залежність споживання товарів від цін; б) залежність споживання товарів від доходу; в) залежність доходу від споживання; г) усі точки рівноваги споживача відповідно із зростанням його доходу. 2. Товар є нормальним, якщо: а) споживач збільшує обсяг його споживання із зростанням доходу; б) він не наносить шкоди здоров’ю споживачів; в) із зниженням ціни обсяг його покупок зростає; г) із збільшенням цін обсяг його покупок не змінюється. 3. Якщо споживання неякісних товарів має тенденцію зростати в міру збільшення цін на них, то це: а) закон Енгеля; в) ефект заміщення; б) парадокс Гіффена; г) ефект доходу. 4. На яку категорію товарів зменшується величина попиту за росту доходів споживача: а) товари першої необхідності; б) товари розкоші; в) товари низької якості; г) товари з одиничною еластичністю попиту. 5. Якщо ціна товару збільшується, ефект заміщення означає: а) зменшення споживання цього товару і збільшення споживання інших товарів; б) зменшення споживання тільки цього товару; в) зменшення споживання цього товару й інших товарів; г) зменшення споживання цього товару і ніяких змін у споживанні інших товарів. 6. Ефект доходу означає, що: а) підвищення грошових доходів дає змогу споживачеві купувати меншу кількість нормальних товарів; б) зменшення ціни товару дозволяє споживачеві купувати більше цього товару, оскільки він стає дешевшим від інших товарів; в) споживачі обиратимуть різні комбінації різних продуктів, доки граничні корисності останніх придбаних одиниць кожного товару не зрівняються; г) якщо ціна товару знижується, споживач має змогу купити більше усіх товарів за певного грошового рівня доходу. 7. Якщо крива “дохід-споживання” має позитивний нахил, то: а) обидва товари нормальні; в) один товар неякісний; б) обидва товари неякісні; г) усі відповіді неправильні. 8. Щоб побудувати лінію “ціна-споживання”, потрібно: а) змінювати дохід і досліджувати рівновагу споживача; б) змінювати ціну товару та досліджувати рівновагу споживача; в) змінювати дохід і ціни обох товарів та досліджувати рівновагу споживача; г) змінювати ціни обох товарів і досліджувати рівновагу споживача. 9. Визначивши свої можливості, споживач згоден заплатити 20 грош. од. за годинник. Прийшовши до магазину, він виявив, що може його придбати за 16 грош. од. У цьому випадку споживчий надлишок дорівнюватиме: а) 16 грош. од.; б) 20 грош. од.; в) 4 грош. од.; г) 36 грош. од. 10. Коли ціна повноцінного блага Х падає, то: а) ефект доходу спонукатиме споживача купувати більше одиниць блага Х, а ефект заміни - менше; б) у результаті дії і ефекту заміни, і ефекту доходу споживач купує більше блага Х; в) у результаті ефекту доходу кількість одиниць блага Х, що купується, зменшиться, а ефект заміни сприяє збільшенню купівлі блага Х; г) і ефект доходу, і ефект заміни ведуть до зниження споживання блага Х. 11. Ефект доходу для повноцінних товарів свідчить про те, що: а) при збільшенні ціни блага Х споживач купуватиме в меншій кількості як Х, так і інші блага; б) зменшення ціни блага Х зумовлює збільшення споживання цього блага, оскільки воно стає дешевшим за товари-замінники; в) коли ціна блага Х змінюється, то споживач має перерозподілити свої покупки так, щоб задовольнити рівність MUX / PX = MUY / PY = = MUN / PN; г) усі висловлювання правильні. 12. Що є визначальним моментом при поділі благ на повноцінні та неповноцінні?: а) мода; в) дохід; б) корисність; г) ціна. 13. Ефект заміни у моделі Хікса полягає у тому, що: а) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за незмінного рівня корисності; б) зі зміною відносних цін оптимальний вибір споживача не змінюється; в) зі зміною номінального доходу споживач змінює оптимальний вибір; г) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за незмінної купівельної спроможності. 14. Ефект заміни у моделі Слуцького полягає у тому, що: а) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за незмінного рівня корисності; б) зі зміною відносних цін споживач змінює оптимальний вибір відповідно до зміни купівельної спроможності грошей; в) зі зміною номінального доходу споживач змінює оптимальний вибір; г) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за незмінної купівельної спроможності. 15. На відміну від моделі Хікса, у моделі Слуцького: а) для визначення відокремленої дії ефектів заміни та доходу застосовується прийом добудови компенсуючої бюджетної лінії; б) ефект заміни супроводжується деяким покращенням добробуту споживача; в) компенсуюча бюджетна лінія є січною початкової і дотичною до деякої вищої поверхні байдужості; г) правильні відповіді б) і в). 16. На відміну від моделі Слуцького, у моделі Хікса: а) для визначення відокремленої дії ефектів заміни та доходу застосовується прийом добудови компенсуючої бюджетної лінії; б) ефект заміни супроводжується деяким покращенням добробуту споживача; в) компенсуюча бюджетна лінія є дотичною до початкової поверхні байдужості; г) компенсуюча бюджетна лінія є січною початкової і дотичною до деякої вищої поверхні байдужості. 17. Ефекти заміни та доходу за Слуцьким і Хіксом виявляють: а) додатне значення ефекту заміни за зниження ціни нижчого блага; б) додатне значення ефекту доходу за зниження ціни нижчого блага; в) від'ємне значення ефекту доходу за зниження ціни нормального блага; г) від'ємне значення ефекту заміни за зниження ціни нормального блага. 18. Товар Гіффена - це: а) нижчий товар зі значною питомою вагою у бюджеті споживача; б) товар, для якого не виконується закон попиту, і крива попиту є висхідною; в) товар, для якого ефект доходу перевищує ефект заміни; г) всі відповіді правильні. 19. Що з наведеного нижче характеризує товар Гіффена: а) зі зниженням ціни даного блага обсяг попиту на нього зростає; б) зі зростанням ціни даного блага обсяг попиту на нього скорочується; в) зі зниженням ціни даного блага обсяг попиту на нього скорочується; І' г) зміна ціни даного блага не впливає на обсяг попиту на нього. 20. Товари Веблена: а) предмети розкоші, попит на які зростає з підвищенням їх цін; б) виявляють ефект снобізму; в) мають висхідну криву попиту; г) всі відповіді правильні.
Читайте також:
|
||||||||
|