Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. ТЕСТИ.

1. Крива “дохід-споживання” показує:

а) залежність споживання товарів від цін;

б) залежність споживання товарів від доходу;

в) залежність доходу від споживання;

г) усі точки рівноваги споживача відповідно із зростанням його доходу.

2. Товар є нормальним, якщо:

а) споживач збільшує обсяг його споживання із зростанням доходу;

б) він не наносить шкоди здоров’ю споживачів;

в) із зниженням ціни обсяг його покупок зростає;

г) із збільшенням цін обсяг його покупок не змінюється.

3. Якщо споживання неякісних товарів має тенденцію зростати в міру збільшення цін на них, то це:

а) закон Енгеля; в) ефект заміщення;

б) парадокс Гіффена; г) ефект доходу.

4. На яку категорію товарів зменшується величина попиту за росту доходів споживача:

а) товари першої необхідності; б) товари розкоші; в) товари низької якості; г) товари з одиничною еластичністю попиту.

5. Якщо ціна товару збільшується, ефект заміщення означає:

а) зменшення споживання цього товару і збільшення споживання інших товарів;

б) зменшення споживання тільки цього товару;

в) зменшення споживання цього товару й інших товарів;

г) зменшення споживання цього товару і ніяких змін у споживанні інших товарів.

6. Ефект доходу означає, що:

а) підвищення грошових доходів дає змогу споживачеві купувати меншу кількість нормальних товарів;

б) зменшення ціни товару дозволяє споживачеві купувати більше цього товару, оскільки він стає дешевшим від інших товарів;

в) споживачі обиратимуть різні комбінації різних продуктів, доки граничні корисності останніх придбаних одиниць кожного товару не зрівняються;

г) якщо ціна товару знижується, споживач має змогу купити більше усіх товарів за певного грошового рівня доходу.

7. Якщо крива “дохід-споживання” має позитивний нахил, то:

а) обидва товари нормальні; в) один товар неякісний;

б) обидва товари неякісні; г) усі відповіді неправильні.

8. Щоб побудувати лінію “ціна-споживання”, потрібно:

а) змінювати дохід і досліджувати рівновагу споживача;

б) змінювати ціну товару та досліджувати рівновагу споживача;

в) змінювати дохід і ціни обох товарів та досліджувати рівновагу споживача;

г) змінювати ціни обох товарів і досліджувати рівновагу споживача.

9. Визначивши свої можливості, споживач згоден заплатити 20 грош. од. за годинник. Прийшовши до магазину, він виявив, що може його придбати за 16 грош. од. У цьому випадку споживчий надлишок дорівнюватиме:

а) 16 грош. од.; б) 20 грош. од.; в) 4 грош. од.; г) 36 грош. од.

10. Коли ціна повноцінного блага Х падає, то:

а) ефект доходу спонукатиме споживача купувати більше одиниць блага Х, а ефект заміни - менше;

б) у результаті дії і ефекту заміни, і ефекту доходу споживач купує більше блага Х;

в) у результаті ефекту доходу кількість одиниць блага Х, що купується, зменшиться, а ефект заміни сприяє збільшенню купівлі блага Х;

г) і ефект доходу, і ефект заміни ведуть до зниження споживання блага Х.

11. Ефект доходу для повноцінних товарів свідчить про те, що:

а) при збільшенні ціни блага Х споживач купуватиме в меншій кількості як Х, так і інші блага;

б) зменшення ціни блага Х зумовлює збільшення споживання цього блага, оскільки воно стає дешевшим за товари-замінники;

в) коли ціна блага Х змінюється, то споживач має перерозподілити свої покупки так, щоб задовольнити рівність MUX / PX = MUY / PY = = MUN / PN;

г) усі висловлювання правильні.

12. Що є визначальним моментом при поділі благ на повноцінні та неповноцінні?:

а) мода; в) дохід;

б) корисність; г) ціна.

13. Ефект заміни у моделі Хікса полягає у тому, що:

а) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за не­змінного рівня корисності;

б) зі зміною відносних цін оптимальний вибір споживача не змінюється;

в) зі зміною номінального доходу споживач змінює оптимальний вибір;

г) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за не­змінної купівельної спроможності.

14. Ефект заміни у моделі Слуцького полягає у тому, що:

а) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за не­змінного рівня корисності;

б) зі зміною відносних цін споживач змінює оптимальний вибір відпові­дно до зміни купівельної спроможності грошей;

в) зі зміною номінального доходу споживач змінює оптимальний вибір;

г) зі зміною відносних цін споживач змінює обсяг попиту на товар за не­змінної купівельної спроможності.

15. На відміну від моделі Хікса, у моделі Слуцького:

а) для визначення відокремленої дії ефектів заміни та доходу застосову­ється прийом добудови компенсуючої бюджетної лінії;

б) ефект заміни супроводжується деяким покращенням добробуту спо­живача;

в) компенсуюча бюджетна лінія є січною початкової і дотичною до де­якої вищої поверхні байдужості;

г) правильні відповіді б) і в).

16. На відміну від моделі Слуцького, у моделі Хікса:

а) для визначення відокремленої дії ефектів заміни та доходу застосову­ється прийом добудови компенсуючої бюджетної лінії;

б) ефект заміни супроводжується деяким покращенням добробуту спо­живача;

в) компенсуюча бюджетна лінія є дотичною до початкової поверхні бай­дужості;

г) компенсуюча бюджетна лінія є січною початкової і дотичною до де­якої вищої поверхні байдужості.

17. Ефекти заміни та доходу за Слуцьким і Хіксом виявляють:

а) додатне значення ефекту заміни за зниження ціни нижчого блага;

б) додатне значення ефекту доходу за зниження ціни нижчого блага;

в) від'ємне значення ефекту доходу за зниження ціни нормального блага;

г) від'ємне значення ефекту заміни за зниження ціни нормального блага.

18. Товар Гіффена - це:

а) нижчий товар зі значною питомою вагою у бюджеті споживача;

б) товар, для якого не виконується закон попиту, і крива попиту є ви­східною;

в) товар, для якого ефект доходу перевищує ефект заміни;

г) всі відповіді правильні.

19. Що з наведеного нижче характеризує товар Гіффена:

а) зі зниженням ціни даного блага обсяг попиту на нього зростає;

б) зі зростанням ціни даного блага обсяг попиту на нього скорочується;

в) зі зниженням ціни даного блага обсяг попиту на нього скорочується; І' г) зміна ціни даного блага не впливає на обсяг попиту на нього.

20. Товари Веблена:

а) предмети розкоші, попит на які зростає з підвищенням їх цін;

б) виявляють ефект снобізму;

в) мають висхідну криву попиту;

г) всі відповіді правильні.

 


Читайте також:

  1. Беззондові (непрямі) тести.
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1
  7. Вправа 1 (c. 50)
  8. Вправа 1 (с. 7)
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  11. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 2528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження? | Вправа 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.