Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. ТЕСТИ.

1. Економічний попит означає:

а) бажання споживача придбати даний товар;

б) форма вираження потреб;

в) придбання якого-небудь блага, що вимірюється тими “жертвами”, що приходиться робити заради його покупки;

г) суб’єктивне бажання споживача, підкріплене його коштами.

2. Якщо попит знижується, крива попиту зрушується:

а) вниз і вліво; в) нагору і вправо;

б) по обертанню годинної стрілки; г) проти обертання годинної стрілки.

3. Якими обставинами з нижчеперелічених може бути викликане переміщення точки ринкової рівноваги уздовж кривої попиту на даний товар:

а) зміною доходу споживача; в) зміною цін на товари-замінники;

б) зміною смаків і переваг споживача; г) зміною цін на даний товару.

4. Зрушення кривої попиту на товар Х пояснюється тим, що:

а) пропозиція товару Х з деякої причини зменшилася;

б) ціна товару Х виросла, і як наслідок цього споживачі вирішили купувати менше цього товару;

в) смаки споживачів викликали інтерес до товару Х і тому вони хочуть купувати його при будь-якій ціні більше, чим раніш;

г) ціна товару Х зменшується, тому споживачі вирішили його купувати більше, чим раніш.

5. Якщо чай і кава – товари взаємозамінні, то ріст ціни на каву приведе до:

а) падіння попиту на чай; в) збільшенню величини попиту на чай;

б) росту попиту на чай; г) зниженню попиту на чай.

6. Падіння попиту на товар може бути викликане:

а) зменшенням доходів споживачів;

б) зменшенням цін на товари-замінники товару Х;

в) ростом цін на товар Х;

г) падінням пропозиції товару Х.

7. Що відбувається з кривою попиту на тостери, якщо зростає ціна хліба:

а) не змінить свого положення; в) зрушиться уліво вниз;

б) зрушиться вправо і нагору; г) займе горизонтальне положення.

8. Закон пропозиції стверджує: якщо ціни ростуть, а інші умови незмінні, то це приведе до:

а) росту пропозиції; в) до росту величини пропозиції;

б) зниження пропозиції; г) до падіння величини пропозиції.

9. Ріст цін на матеріали, необхідні для виробництва товару Х, викликає:

а) зрушення кривої попиту нагору і вправо;

б) зрушення кривої пропозиції нагору і вліво;

в) зрушення кривої попиту і кривої пропозиції нагору;

г) зрушення кривої пропозиції вниз і вправо.

10. Удосконалювання технології зрушує:

а) криву попиту нагору і вправо;

б) криву пропозиції нагору і вліво;

в) криву попиту і криву пропозиції нагору;

г) криву пропозиції вниз і вправо.

11. Цілком імовірно, що причиною падіння ціни на продукт є:

а) ріст податків на приватне підприємництво;

б) зростання споживчих доходів;

в) падіння ціни на виробничі ресурси;

г) падіння ціни на взаємодоповнюючий товар.

12. Рівноважна ціна товару - це:

а) ціна вище тієї, котра створює надлишковий попит;

б) ціна, при якій немає ні дефіциту, ні надлишку товарів;

в) ціна, що встановлена урядом;

г) усе перераховане вище справедливо.

13. Надлишок споживача - це:

а) сума грошей, яку споживачі платять за товар;

б) різниця між максимальною ціною, що споживач готовий заплатити за одиницю товару, і його ринковою ціною;

в) різниця між мінімальною ціною, що споживач готовий заплатити за одиницю товару, і його ринковою ціною;

г) сума грошей, що виробники одержують за реалізований товар.

14. Звичайно надлишок виробника:

а) робить підвищувальний тиск на ціну;

б) робить понижуючий тиск на ціну;

в) не робить ніякого впливу на ціну;

г) робить підвищувальний тиск на кількість продаж.

15. Зміщення кривої пропозиції борошна праворуч є наслідком:

а) підвищення ціни борошна; б) зменшення числа виробників борошна;

в) зниження ціни пшениці; г) зростання доходів споживачів.

16. Який з чинників не викликає зміщення кривої пропонування учнівських зошитів?

а) скорочення постачання деревини;

б) впровадження нової технології виробництва целюлози;

в) підвищення ціни на учнівські зошити;

г) запровадження пільгового оподаткування для виробників канцтоварів.

17. Еластичність попиту за ціною змінюється під впливом такого фактору, як:

а) здатність товару до довготривалого зберігання;

б) особливості виробничого процесу;

в) приналежності даного товару до предметів розкоші чи товарів першої необхідності;

г) наявності товарів-замінників.

18. Товар можна віднести до категорії неповноцінних, якщо:

а) цінова еластичність його попиту дорівнює 1,5;

б) перехресна еластичність його попиту дорівнює – 0,5;

в) еластичність його попиту за доходом дорівнює – 0,5;

г) еластичність його попиту за доходом дорівнює 1,5.

19. Яке з наступних тверджень не стосується характеристики еластичного попиту на товар?

а) коефіцієнт цінової еластичності менше 1;

б) покупці відносно чутливо реагують на зміни ціни;

в) відносна зміна обсягу попиту більша, ніж відносна зміна ціни;

г) сукупний виторг продавця скорочується, якщо ціна зростає, та збільшується із зменшенням ціни.

20. Якщо будь-яка кількість товару продається за однаковою ціною, то попит на цей товар є:

а) досконало нееластичний; в) еластичний;

б) досконало еластичний; г) нееластичний.

21. Яке з наведених нижче значень коефіцієнта еластичності за доходом стосується товарів першої необхідності:

а) менше 0; в) більше 1;

б) більше 0, але менше 1; г) дорівнює 1.

22. Крива досконало нееластичного попиту є:

а) вертикальною лінією; в) кривою лінією;

б) горизонтальною лінією; г) прямою лінією з від’ємним нахилом.

23. Еластичність пропозиції залежить, головним чином, від:

а) кількості товарів-замінників даного товару;

б) проміжку часу, протягом якого виробники можуть пристосуватися до зміни цін;

в) частки доходу споживача, яка направляється на придбання даного товару;

г) того, чи належить товар до предметів тривалого користування, чи до предметів поточного споживання.

24. Нееластична пропозиція означає, що:

а) підвищення ціни на 1 % веде до збільшення обсягу пропозиції менш як на 1%;

б) підвищення ціни на 1% веде до збільшення обсягу пропозиції більш як на 1%;

в) підвищення ціни на 1% веде до збільшення обсягу пропозиції на 1%;

г) підвищення ціни на 1% настільки незначне, що не вплине на пропозицію.

25. Якщо із зменшенням ціни на один товар на 2% попит на взаємопов’язаний з ним товар зменшився на 3%, то це означає, що:

а) коефіцієнт цінової еластичності попиту є від’ємним;

б) коефіцієнт цінової еластичності попиту перевищує 1;

в) коефіцієнт перехресної еластичності попиту перевищує 1;

г) коефіцієнт перехресної еластичності попиту не перевищує 1.

 


Читайте також:

  1. Беззондові (непрямі) тести.
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1
  7. Вправа 1 (c. 50)
  8. Вправа 1 (с. 7)
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  11. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 1788

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження? | Вправа 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.