МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. ТЕСТИ.1. Економічний попит означає: а) бажання споживача придбати даний товар; б) форма вираження потреб; в) придбання якого-небудь блага, що вимірюється тими “жертвами”, що приходиться робити заради його покупки; г) суб’єктивне бажання споживача, підкріплене його коштами. 2. Якщо попит знижується, крива попиту зрушується: а) вниз і вліво; в) нагору і вправо; б) по обертанню годинної стрілки; г) проти обертання годинної стрілки. 3. Якими обставинами з нижчеперелічених може бути викликане переміщення точки ринкової рівноваги уздовж кривої попиту на даний товар: а) зміною доходу споживача; в) зміною цін на товари-замінники; б) зміною смаків і переваг споживача; г) зміною цін на даний товару. 4. Зрушення кривої попиту на товар Х пояснюється тим, що: а) пропозиція товару Х з деякої причини зменшилася; б) ціна товару Х виросла, і як наслідок цього споживачі вирішили купувати менше цього товару; в) смаки споживачів викликали інтерес до товару Х і тому вони хочуть купувати його при будь-якій ціні більше, чим раніш; г) ціна товару Х зменшується, тому споживачі вирішили його купувати більше, чим раніш. 5. Якщо чай і кава – товари взаємозамінні, то ріст ціни на каву приведе до: а) падіння попиту на чай; в) збільшенню величини попиту на чай; б) росту попиту на чай; г) зниженню попиту на чай. 6. Падіння попиту на товар може бути викликане: а) зменшенням доходів споживачів; б) зменшенням цін на товари-замінники товару Х; в) ростом цін на товар Х; г) падінням пропозиції товару Х. 7. Що відбувається з кривою попиту на тостери, якщо зростає ціна хліба: а) не змінить свого положення; в) зрушиться уліво вниз; б) зрушиться вправо і нагору; г) займе горизонтальне положення. 8. Закон пропозиції стверджує: якщо ціни ростуть, а інші умови незмінні, то це приведе до: а) росту пропозиції; в) до росту величини пропозиції; б) зниження пропозиції; г) до падіння величини пропозиції. 9. Ріст цін на матеріали, необхідні для виробництва товару Х, викликає: а) зрушення кривої попиту нагору і вправо; б) зрушення кривої пропозиції нагору і вліво; в) зрушення кривої попиту і кривої пропозиції нагору; г) зрушення кривої пропозиції вниз і вправо. 10. Удосконалювання технології зрушує: а) криву попиту нагору і вправо; б) криву пропозиції нагору і вліво; в) криву попиту і криву пропозиції нагору; г) криву пропозиції вниз і вправо. 11. Цілком імовірно, що причиною падіння ціни на продукт є: а) ріст податків на приватне підприємництво; б) зростання споживчих доходів; в) падіння ціни на виробничі ресурси; г) падіння ціни на взаємодоповнюючий товар. 12. Рівноважна ціна товару - це: а) ціна вище тієї, котра створює надлишковий попит; б) ціна, при якій немає ні дефіциту, ні надлишку товарів; в) ціна, що встановлена урядом; г) усе перераховане вище справедливо. 13. Надлишок споживача - це: а) сума грошей, яку споживачі платять за товар; б) різниця між максимальною ціною, що споживач готовий заплатити за одиницю товару, і його ринковою ціною; в) різниця між мінімальною ціною, що споживач готовий заплатити за одиницю товару, і його ринковою ціною; г) сума грошей, що виробники одержують за реалізований товар. 14. Звичайно надлишок виробника: а) робить підвищувальний тиск на ціну; б) робить понижуючий тиск на ціну; в) не робить ніякого впливу на ціну; г) робить підвищувальний тиск на кількість продаж. 15. Зміщення кривої пропозиції борошна праворуч є наслідком: а) підвищення ціни борошна; б) зменшення числа виробників борошна; в) зниження ціни пшениці; г) зростання доходів споживачів. 16. Який з чинників не викликає зміщення кривої пропонування учнівських зошитів? а) скорочення постачання деревини; б) впровадження нової технології виробництва целюлози; в) підвищення ціни на учнівські зошити; г) запровадження пільгового оподаткування для виробників канцтоварів. 17. Еластичність попиту за ціною змінюється під впливом такого фактору, як: а) здатність товару до довготривалого зберігання; б) особливості виробничого процесу; в) приналежності даного товару до предметів розкоші чи товарів першої необхідності; г) наявності товарів-замінників. 18. Товар можна віднести до категорії неповноцінних, якщо: а) цінова еластичність його попиту дорівнює 1,5; б) перехресна еластичність його попиту дорівнює – 0,5; в) еластичність його попиту за доходом дорівнює – 0,5; г) еластичність його попиту за доходом дорівнює 1,5. 19. Яке з наступних тверджень не стосується характеристики еластичного попиту на товар? а) коефіцієнт цінової еластичності менше 1; б) покупці відносно чутливо реагують на зміни ціни; в) відносна зміна обсягу попиту більша, ніж відносна зміна ціни; г) сукупний виторг продавця скорочується, якщо ціна зростає, та збільшується із зменшенням ціни. 20. Якщо будь-яка кількість товару продається за однаковою ціною, то попит на цей товар є: а) досконало нееластичний; в) еластичний; б) досконало еластичний; г) нееластичний. 21. Яке з наведених нижче значень коефіцієнта еластичності за доходом стосується товарів першої необхідності: а) менше 0; в) більше 1; б) більше 0, але менше 1; г) дорівнює 1. 22. Крива досконало нееластичного попиту є: а) вертикальною лінією; в) кривою лінією; б) горизонтальною лінією; г) прямою лінією з від’ємним нахилом. 23. Еластичність пропозиції залежить, головним чином, від: а) кількості товарів-замінників даного товару; б) проміжку часу, протягом якого виробники можуть пристосуватися до зміни цін; в) частки доходу споживача, яка направляється на придбання даного товару; г) того, чи належить товар до предметів тривалого користування, чи до предметів поточного споживання. 24. Нееластична пропозиція означає, що: а) підвищення ціни на 1 % веде до збільшення обсягу пропозиції менш як на 1%; б) підвищення ціни на 1% веде до збільшення обсягу пропозиції більш як на 1%; в) підвищення ціни на 1% веде до збільшення обсягу пропозиції на 1%; г) підвищення ціни на 1% настільки незначне, що не вплине на пропозицію. 25. Якщо із зменшенням ціни на один товар на 2% попит на взаємопов’язаний з ним товар зменшився на 3%, то це означає, що: а) коефіцієнт цінової еластичності попиту є від’ємним; б) коефіцієнт цінової еластичності попиту перевищує 1; в) коефіцієнт перехресної еластичності попиту перевищує 1; г) коефіцієнт перехресної еластичності попиту не перевищує 1.
Читайте також:
|
||||||||
|