МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вправа 3Функція попиту Qd = 40 – 7p, функція пропозиції Qs=-6 + 16p. Визначити рівноважну ціну і рівноважний обсяг продажів. Зобразити на графіку криві попиту та пропозиції на даний товар. Як зміниться попит та пропозиція, якщо рівноважна ціна стане дорівнювати 4 грош. один.? Вправа 4. У таблиці приведені дані про обсяг індивідуального попиту Сергія, Антона і Бориса на рибу. Побудувати графіки індивідуального і ринкового попиту на даний товар.
Вправа 5. Визначити, як впливають перераховані в наступній таблиці зміни на попит та пропозицію. Напроти кожного варіанта змін укажіть характер можливих змін: зрушення кривої попиту, рух уздовж кривої попиту, зрушення кривої пропозиції, рух уздовж кривої пропозиції.
Вправа 6. Функція попиту населення на товар даного виду має вид Qd = 10 – p, функція пропозиції даного товару: Qs = 5 + 2p. Припустимо, на даний товар встановлюється фіксована ціна на рівні 3 грошових одиниці. Визначити обсяг незадоволеного попиту. Вправа 7. Функція попиту населення на товар даного виду має вид Qd = 7 – p, функція пропозиції даного товару: Qs = 3 + p. Припустимо, що на даний товар існують дотації з бюджету в розмірі 2 гривні за кожну одиницю товару. Визначити ціну для покупця і ціну для продавця з урахуванням дотації, а також рівноважний обсяг продажів. Вправа 8. Коли ціна товару Х зросла з 10 до 15 грн. за одиницю, споживання товару У збільшилося з 50 до 75 одиниць. Обчисліть коефіцієнт перехресної еластичності попиту і визначте. Якими є ці товари – замінниками чи доповнювачами.
Вправа 9. Фірма-виробник пилососів за 3 роки знизила ціну на свою продукцію з 1000 грн. до 500 грн., а потім до 300 грн. за одиницю. Відповідно попит зріс з 10 тис. шт. до 30 тис. шт., а потім до 40 тис. шт. на рік. Визначте коефіцієнт лінійної еластичності попиту за кожної зміни ціни. До якого рівня варто було знижувати ціну? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|