Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 2. ТЕСТИ.

1. Ізокванта ілюструє:

а) криву сукупного продукту;

б) виробничу функцію;

в) різні обсяги продукту, які можна зробити при заданих кількостях ресурсів;

г) криву середнього продукту.

2. Виробнича функція показує:

а) які витрати потрібно здійснити на той чи інший обсяг випуску;

б) найбільш вигідний для фірми випуск при заданих цінах на ресурси;

в) максимальну кількість продукту, яку можна одержати, використовуючи різні сполучення ресурсів;

г) мінімальну кількість продукту, яку можна одержати, використовуючи різні сполучення ресурсів.

3. Технічний прогрес означає:

а) зсув ізокванти до початку координат;

б) зміна форми ізокванти;

в) немає правильної відповіді;

г) перехід на більш високі ізокванти.

4. Заміщення одного ресурсу іншим відбувається:

а) при русі по ізокванті; в) тільки у випадку спадної продуктивності;

б) при русі по лінії росту; г) немає правильної відповіді.

5. Оптимальна комбінація ресурсів знаходиться в точці :

а) перетинання двох ізоквант;

б) торкання ізокванти з дотичною в даній точці;

в) торкання двох сусідніх ізоквант;

г) перетинання ізокванти з вісями координат.

4. Ізокванта ілюструє:

а) весь набір можливих рівнів виробництва за умови зміни кількості праці;

б) весь набір можливих рівнів виробництва за умови зміни кількості капіталу;

в) всі можливі комбінації праці та капіталу, які забезпечують виробництво одного й того самого обсягу продукції;

г) всі можливі комбінації праці та капіталу, які мінімізують витрати.

8. Будь-яка точка ізокости або ізокванти представляє:

а) сукупні витрати виробництва певного обсягу продукції;

б) комбінацію фізичних обсягів двох ресурсів;

в) максимальний обсяг випуску продукції;

г) обсяг випуску продукції у грошовому виразі.

9. Заміна одного фактора виробництва іншим відбувається:

а) при русі вздовж ізокванти та ізокости;

б) при русі лише вздовж ізокости;

в) тільки у випадку спадної продуктивності фактора виробництва;

г) при русі вздовж траєкторії розвитку фірми.

10. Фірма максимізує обсяг виробництва за певного рівня витрат у точці дотику:

а) ізокости та найнижчої з можливих ізоквант;

б) ізокости та найвищої з можливих ізоквант;

в) ізокванти та найнижчої з можливих ізокост;

11. Фірма мінімізує витрати виробництва заданого обсягу продукції у точці дотику:

а) ізокости та найнижчої з можливих ізоквант;

б) ізокости та найвищої з можливих ізоквант;

в) ізокванти та найнижчої з можливих ізокост;

г) ізокванти та найвищої з можливих ізокост.

12. Дві фірми протягом місяця виробляють однакову кількість меблів. Гранична норма заміни праці капіталом MRTSL,K першої фірми становить 2, другої – ½. Це означає, що:

а) перша фірма застосовує більш трудомістку технологію;

б) перша фірма застосовує більш капіталомістку технологію;

в) технологія виробництва на двох фірмах однакова;

г) точно визначити неможливо.

13. Фірма щоденно виробляє 1000 одиниць продукції, витрачаючи на придбання праці та капіталу 180 грн. на день. Ціна одиниці праці - 6 гри., ціна одиниці капіталу - 120 грн. на день. Гранична норма заміни праці капіталом для оптимальної комбінації ресурсів, яка дозволяє мінімізувати витрати фірми, становить:

а) 20/1; б)1/20; в) 1/30; г) 2/3.

14. Зростаючий ефект масштабу має місце, коли:

а) темп зростання обсягів виробництва перевищує темп зростання обсягів залучених ресурсів;

б) темп зростання обсягів виробництва дорівнює темпу зростання обсягів залучених ресурсів;

в) темп зростання обсягів залучених ресурсів перевищує темп зростання обсягів виробництва;

г) темп зростання обсягів виробництва не пов'язаний зі зростанням обсягів залучених ресурсів.

15. Виробник безалкогольних напоїв, виявляє, що виробництво 2 тисяч банок і 3 тисяч пляшок на одному заводі коштує дешевше, ніж на двох різних заводах. Цей виробничий процес виявляє:

а) зростаючий ефект масштабу; в) спадний ефект масштабу;

б) економію на масштабі; г) правильні відповіді а) і б).

16. Виробник збільшив витрати факторів виробництва на 30%, обсяг виробництва при цьому зріс на 25%. Це означає, що:

а) діє закон спадної віддачі;

б) спостерігається постійний ефект масштабу;

в) спостерігається спадний ефект масштабу;

г) спостерігається зростаючий ефект масштабу.

17. Фірма збільшує обсяги використання праці з 500 до 725 одиниць, внаслідок чого виробництво продукції зростає з 600 до 1100 шт. Можна стверджувати, що має місце:

а) зростаючий ефект масштабу; б) спадний ефект масштабу;

в) постійний ефект масштабу; г) змінний ефект масштабу.

18. Ефект масштабу супроводжується:

а) зниженням середніх витрат у випадку спадної віддачі;

б) зниженням середніх витрат у випадку економії на масштабі і збільшенням середніх витрат у випадку втрат на масштабі;

в) зростанням обсягів випуску тими ж темпами, що й витрати всіх виробничих ресурсів у випадку постійної віддачі;

г) правильні відповіді б) і в).

 


Читайте також:

  1. Беззондові (непрямі) тести.
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1
  7. Вправа 1 (c. 50)
  8. Вправа 1 (с. 7)
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  11. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 2163

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження? | Вправа 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.