Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



LESSON TWO

Prereading Discussion

1. Who uses computers today? Give examples of the impact they have on our lives.

2. When did the first personal computer appear? How was it different from the computers that preceded it?

3. How have computers changed since the first one was introduced in the early 1940s?

4. Where is the Silicon Valley? How is it related to the computer industry?

 

Reading Analysis

VOCABUIARY LIST

 

Verbs: anticipate, collaborate, devise, donate, emerge, foresee, intimidate, market, thrive.

Nouns: application, capacity, components, entrepreneur, expertise, gadget, innovation, investment, potential, technology, venture, wizard, pioneer, integrated circuit, microprocessor, circuit, peripherals.

Adjectives/Participles: cumbersome, genuine, inevitable, makeshift, massive, muted, skeptical, state-of-the-art, user-friendly.

Adverbials: passionately, technologically, thereby, whereas.

 


Читайте також:

  1. I. Translate the following passage using the vocabulary of this lesson
  2. Lesson 1
  3. Lesson 1
  4. Lesson 1
  5. Lesson 1
  6. Lesson 1
  7. Lesson 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
  8. Lesson 1 Basic Concept of Security and Defense
  9. Lesson 1 Basic Concept of Security and Defense
  10. Lesson 10
  11. Lesson 10 Branches, Services and Units of the US Armed Forces
  12. Lesson 11 Maintaining the Force




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
TEXT II. COMPUTER LITERACY FOR ALL | TEXT I. THE EARLY YEARS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.