Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ФІЗІОЛОГІЯ ДИХАННЯ

Д и х а н н ясукупність процесів, які забезпечують потребу організму в кисні і виведення назовні вуглекислого газу.

Система дихання забезпечує безперервний газообмін між організмом і зовнішнім середовищем. Біологічні процеси на рівні окремої клітини або цілого організму здійснюються з використанням енергії.

Окислення органічних речовин – вуглеводів, жирів – складає основи життєвих процесів в організмі. Енергія, яка вивільняється при цьому йде на забезпечення всіх функцій організму. Тому життя організму без кисню неможливе – в цьому і полягає суть процесу дихання. Це проходить при одночасній участі фізіологічних систем крові, кровообігу, дихання.

Значення дихання

1. Газообмін між організмом і зовнішнім середовищем (надходження О2 до клітин організму для окисних процесів, в результаті яких утворюється енергія, а також СО2, який виводиться з організму).

2. Теплорегуляція – легені втрачають теплову енергію:

а) зігріваючи повітря під час вдиху;

б) під час випаровування води з легень.

3. Видільна функція – через органи дихання з організму виводяться: СО2, Н2О, аміак, пил, мікроорганізми, сечовина, сечова кислота, іони мінеральних солей.

4.Забезпечує нюхову функцію.

5.Забеспечує утворення звуку в гортані.


Читайте також:

  1. Анатомія і вікова фізіологія з основами шкільної гігієни
  2. Анатомія і фізіологія дитячого організму
  3. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  4. Анатомія, вікова фізіологія і гігієна серцево-судинної системи
  5. Безпечне купання. Особливості купання в гірських і рівнинних річках, на морі. Засоби допомоги потопаючому. Штучне дихання.
  6. Будова органів дихання
  7. Будова органів дихання
  8. Будова органів дихання.
  9. Будова та функції системи дихання
  10. Будова та функції системи дихання. Зовнішнє дихання. Дихальний цикл. Біомеханіка вдиху та видиху.
  11. Відсутність звуків двохстороннього дихання
  12. Вправа для дихання « Листочок »




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуаційні задачі | Основні етапи процесу дихання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.