Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Захист прав боржника і кредиторів через судові процедури.

Лекція. Проблеми правового регулювання банкрутства

VII. Домашнє завдання

VI. Підсумки уроку

Соціальна відповідальність преси.

 

Ми говорили про важливість свободи ЗМІ. А чи є ця свобода безмежною? Якщо ні, то чим вона обмежується?

 

Чи ненайважливішим обмеженням є соціальна відповідальність ЗМІ взагалі і преси, зокрема.

 

Свобода слова — це не право журналістів на професійне досягнення або завоювання. Це не право говорити те, що думаєш, у тому числі будь-які нісенітниці, які можуть спасти на думку журналісту.

 

Свобода слова — це все-таки конституційне право народу отримувати достовірну інформацію.

 

Нині складається парадоксальна ситуація: громадяни довіряють ЗМІ більше, ніж уряду та державному апарату. Так, за даними Євробарометра за 2006 р., у середньому телебаченню довіряють 53 % осіб, радіо — 61 %, пресі — 45 %.

Тому дуже важливо, щоб преса відповідально ставилася до тієї інформації, яку вона надає суспільству.

 

Поміркуйте, до чого може призвести безвідповідальне ставлення ЗМІ до інформації, яку вони надають. Наведіть приклади.

 

На Заході існує така теорія соціальної відповідальності. Людина за своєю суттю не може розумно розпоряджатися необмеженою свободою. Звідси — право на свободу слова одних і право інших на свободу захисту від сторонньої свободи. На цій підставі виникають етнічні кодекси.

 

Дайте оцінку рівня соціальної відповідальності української преси.

 

V. Закріплення знань, умінь та навичок

 

Анкета

1) Скільки часу щодня ви відводите на ознайомлення з матеріалами засобів масової інформації?

2) Який із видів засобів масової інформації є для вас домінуючим

3) Яку інформацію ви одержуєте із цих ЗМІ?

4) Чи довіряєте ви одержуваній інформації?

5) Чи вся інформація є об'єктивною?

6) Роль суспільства в засобах масової інформації: активна (беро участь, пише, дискутує); пасивна (лише читає, спостерігає).

7) Яку роль відіграють ЗМІ в розв'язанні нагальних проблем суспільства (важливу; жодної; ваш варіант)?

 

1) Які функції в суспільстві виконують ЗМІ?

2) Яким вимогам вони повинні відповідати?

3) Яку роль відіграють ЗМІ в демократичному суспільстві?

 

1. Опрацюйте відповідний параграф підручника.

2. Уявіть собі, що ви є учасником парламентських слухань на тему «Інформаційний простір України». Запропонуйте варіант власного виступу.

3. Випереджальне завдання. Підготуйте доповіді за темами «Світовий досвід націотворення», «Формування політичної нації в Укра-їні» (кільком учням).

1. Досудова санація державних підприємств, господарських товариств з участю держави.

3. Проблеми застосування Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”

4. Особливості банкрутства державних підприємств.

5. Захист державних інтересів органами прокуратури у разі порушення справи про банкрутство.

1. Досудова санація державних підприємств, господарських товариств з участю держави.Законодавство України і політика держави спрямовані на попередження банкрутства суб’єктів підприємництва та першочергового відновлення їх платоспроможності за умови її настання. ГК України покладає здійснення державної політики щодо запобігання банкрутству та забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності на державний орган з питань банкрутства, яким нині є Державний департамент з питань банкрутства, що діє на основі Положення, затвердженого Постановою КМУ від 19 квітня 2006 року №533.

У разі неспроможності боржника задовольнити вимоги кредиторів у термін, що настав, засновники суб’єкта, держава як власник майна підприємства чи господарського товариства або як учасник товариства можуть надати боржнику фінансову допомогу у розмірі, достатньому для погашення заборгованості перед кредиторами, і здійснити відповідні заходи щодо відновлення платоспроможності – досудову санацію (ст. 211 ГК; ст. 1 ЗУ „Про банкрутство”). Зауважу, що досудова санація здійснюється до початку порушення провадження у справі про банкрутство.

Досудова санація державних підприємств згідно ст. 211 ГК здійснюється за рахунок бюджетних коштів, обсяг яких визначається законом про Державний бюджет України. Перерозподіл коштів на досудову санацію державних підприємств здійснює КМУ. Попередньо плани реструктуризації та досудової санації державних підприємств погоджуються з Державним департаментом з питань банкрутства, з ФДМУ, вищестоящим органом управління боржником, а щодо господарських організацій з корпоративними правами держави – органами управління товариством та ФДМУ та ін. органами у разі необхідності. Ці питання регулюються Наказами ФДМУ (№ 2502 від 17.11.2004 року і ін.)

Якщо досудова санація допомогла оздоровити підприємство, справа про банкрутство не порушується. За негативного результату досудової санації порушується справа про банкрутство у суді. Нагадаю, що казенні підприємства не можуть бути суб’єктами банкрутства.

Важливе значення має і вчасне виявлення ознак приховуваного банкрутства, фіктивного чи умисного доведення до банкрутства. У цьому питанні органи прокуратури здатні надати допомогу державі і захистити її інтерес. Мінекономіки 19 січня 2006 року затвердило Наказ № 14 від 19 січня 2006 року „Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства”. Ці рекомендації допоможуть за рекомендованими показниками вчасно виявити ознаки доведення до банкрутства, приховування банкрутства, фіктивного банкрутства (Зачитую відзначені приклади з документа).


Читайте також:

  1. III. Захист інтересів клієнта
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  5. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  6. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  7. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  8. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  9. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  10. Акустичні засоби|кошти| захисту
  11. Аналіз ризику через моделювання.
  12. Антитерористична захист об'єкта.




Переглядів: 1135

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Свобода слова та цензура. | Захист прав боржника і кредиторів через судові процедури.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.