Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Коп – коефіцієнт освоєння нової продукції.

Він оцінює здатність підприємства до впровадження інноваційної чи підданої технологічним змінам продукції за формулою:

де: – виторг від продажу нової чи вдосконаленої продукції (робіт, послуг) і продукції (робіт, послуг), виготовленої з використанням нових чи вдосконалених технологій суб'єктом інноваційної діяльності, грн.; – загальний виторг від продажу всієї продукції (робіт, послуг) суб'єктом інноваційної діяльності, грн.

При цьому: Коп = 0,45 … 0,50 – стратегія лідера, Коп = 0,45 … 0,40 –

стратегія послідовника,

3) Кір – коефіцієнт інноваційного росту.

Він визначає стійкість технологічного росту і виробничого розвитку і свідчить про досвід підприємства в реалізації інноваційних проектів. Показує частку засобів, які виділяються підприємством на власні й спільні дослідження з розробки нових технологій, навчання і підготовку персоналу, пов'язаного з інноваціями, господарські договори з проведення маркетингових досліджень, у загальному об'ємі всіх інвестицій (враховуючи і капіталотворні й портфельні) за формулою:

де: Ііс – вартість науково-дослідних і навчально-методичних інвестиційних проектів, які реалізують підприємством, грн.; Ізаг – загальна вартість інших інвестиційних витрат, грн.

При цьому: Кір = 0,55…0,60 – стратегія лідера; Кір = 0,55…0,50 – стратегія послідовника.

 

У науковій літературі для описання інноваційного потенціалу використовують характеристики окремих складових (кадрової, матеріально-технічної, інформаційно-методичної, організаційно-управлінської).

Характеризують інноваційний потенціал з допомогою декількох груп показників:

кадрові показники: кількість і кваліфікація спеціалістів, які займаються науково-технічною діяльністю в різних галузях і сферах суспільного виробництва; кількість і якість підготовки спеціалістів з вищою і середньою спеціальною освітою, як зайнятих у галузях і сферах національної економіки, так і випускників відповідних навчальних закладів; відповідність кадрової структури науково-технічної сфери загальним задачам і вимогам економічного розвитку суспільного виробництва;

матеріально-технічні показники: витрати на наукові дослідження, науково-технічні, дослідно-конструкторські роботи; затрати, пов'язані з підготовкою спеціалістів; оснащеність науково-технічної діяльності дослідно-експериментальним обладнанням, матеріалами, приладами, оргтехнікою;

інформаційно-методичні показники: кількість і якість нагромаджених інформаційних фондів, можливості й якість нагромаджених інформаційних фондів; задоволеність спеціалістів кількістю і якістю інформації, коефіцієнт повноти інформації, коефіцієнт точності інформації;

організаційно-управлінські показники: рівень організації планування і управління наукою; взаємозв'язок між НДІ, КБ, ВНЗ, виробництвом.

 


Читайте також:

  1. А середній коефіцієнт росту в такому випадку визначається як
  2. А. Фінансові коефіцієнти
  3. А. Фінансові коефіцієнти
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  7. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  8. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  9. Аналіз рентабельності продукції.
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аналіз собівартості окремих видів продукції.
  12. Аналіз трудомісткості продукції.




Переглядів: 1086

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління розвитком інноваційного потенціалу підприємства | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.