Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація територій та об'єктів природно-заповідного фонду України

 

Катего­рія терито­рій та об'єктів Статус Загальна характеристика природоохоронних територій
Природні заповідники Природоохоронні, науково-дослідні установи загально­державного значен­ня Створюються з метою збереження в природному стані типових або унікаль­них для цієї ландшафтної зони при­родних комплексів з усією сукупністю їхніх компонентів, вивчення природних процесів і явищ, що відбуваються в них, розробки наукових засад охорони на­вколишнього природного середовища, ефективного використання природних ресурсів та екологічної безпеки
Біосферні заповідники Природоохоронні, науково-дослідні установи міжнарод­ного значення Створюються з метою збереження в природному стані найбільш типових природних комплексів біосфери, здій­снення фонового екологічного моніто­рингу, вивчення навколишнього при­родного середовища, його змін під дією антропогенних факторів
Національні природні парки Природоохоронні, рекреаційні, куль­турно-освітні, на­уково-дослідні установи загально­державного зна­чення Створюється з метою збереження, від­творення та ефективного використан­ня природних комплексів та об'єктів, які мають особливу природоохоронну, оздоровчу, історико-культурну, науко­ву, освітню та естетичну цінність
Регіо­нальні ландшаф­тні парки Природоохоронні рекреаційні уста­нови місцевого чи регіонального зна­чення Створюються з метою збереження в природному стані типових або унікаль­них природних комплексів та об'єктів, а також забезпечення умов для орга­нізованого відпочинку населення
Заказни­ки Природоохоронні, науково-дослідні установи загально­державного чи міс­цевого значення Природні території (акваторії), виді­лені з метою збереження і відтворення природних комплексів чи їхніх окре­мих компонентів
Пам'ятки природи Природоохоронні, культурно-освітні установи загально­державного чи міс­цевого значення Окремі унікальні природні утворення, що мають особливе природоохоронне, наукове, естетичне і пізнавальне зна­чення, з метою збереження їх у при­родному стані
Заповідні урочища Природоохоронні, культурно-освітні, науково-дослідні установи загально­державного чи міс­цевого значення Лісові, степові, болотні та інші відо­кремлені цілісні ландшафти, що мають важливе наукове, природоохоронне та естетичне значення, з метою збережен­ня їх у природному стані
Ботанічні сади Науково-дослідні природоохоронні установи загально­державного чи міс­цевого значення Створюються з метою збереження, ви­вчення, акліматизації, розмноження в спеціально створених умовах та ефек­тивного господарського використання рідкісних і типових видів місцевої і світової флори шляхом створення, по­повнення та збереження ботанічних колекцій, ведення наукової, навчальної та освітньої роботи
Дендрологічні парки Науково-дослідні природоохоронні установи загально­державного чи міс­цевого значення Створюються з метою збереження і вивчення у спеціально створених умовах різноманітних видів дерев і чагарників та їхніх композицій для найбільш ефективного наукового, культурного, рекреаційного та іншого використання
Зоологічні парки Природоохоронні культурно-освітні та науково-дослідні установи загально­державного значен­ня Створюються з метою організації еко­логічної освітньо-виховної роботи, створення експозицій рідкісних, екзо­тичних та місцевих видів тварин, збе­реження їхнього генофонду, вивчення дикої фауни і розробки наукових основ її розведення у неволі
Парки-пам'ят-ки садово-паркового мистецтва Природоохоронні рекреаційні устано­ви загальнодержав­ного значення Визначні та цінні зразки паркового будівництва з метою охорони їх і ви­користання в естетичних, виховних, наукових, природоохоронних та оздо­ровчих цілях



Переглядів: 773

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Органи державного управління | Хід лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.