Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Класифікація територій та об'єктів природно-заповідного фонду України

 

Катего­рія терито­рій та об'єктів Статус Загальна характеристика природоохоронних територій
Природні заповідники Природоохоронні, науково-дослідні установи загально­державного значен­ня Створюються з метою збереження в природному стані типових або унікаль­них для цієї ландшафтної зони при­родних комплексів з усією сукупністю їхніх компонентів, вивчення природних процесів і явищ, що відбуваються в них, розробки наукових засад охорони на­вколишнього природного середовища, ефективного використання природних ресурсів та екологічної безпеки
Біосферні заповідники Природоохоронні, науково-дослідні установи міжнарод­ного значення Створюються з метою збереження в природному стані найбільш типових природних комплексів біосфери, здій­снення фонового екологічного моніто­рингу, вивчення навколишнього при­родного середовища, його змін під дією антропогенних факторів
Національні природні парки Природоохоронні, рекреаційні, куль­турно-освітні, на­уково-дослідні установи загально­державного зна­чення Створюється з метою збереження, від­творення та ефективного використан­ня природних комплексів та об'єктів, які мають особливу природоохоронну, оздоровчу, історико-культурну, науко­ву, освітню та естетичну цінність
Регіо­нальні ландшаф­тні парки Природоохоронні рекреаційні уста­нови місцевого чи регіонального зна­чення Створюються з метою збереження в природному стані типових або унікаль­них природних комплексів та об'єктів, а також забезпечення умов для орга­нізованого відпочинку населення
Заказни­ки Природоохоронні, науково-дослідні установи загально­державного чи міс­цевого значення Природні території (акваторії), виді­лені з метою збереження і відтворення природних комплексів чи їхніх окре­мих компонентів
Пам'ятки природи Природоохоронні, культурно-освітні установи загально­державного чи міс­цевого значення Окремі унікальні природні утворення, що мають особливе природоохоронне, наукове, естетичне і пізнавальне зна­чення, з метою збереження їх у при­родному стані
Заповідні урочища Природоохоронні, культурно-освітні, науково-дослідні установи загально­державного чи міс­цевого значення Лісові, степові, болотні та інші відо­кремлені цілісні ландшафти, що мають важливе наукове, природоохоронне та естетичне значення, з метою збережен­ня їх у природному стані
Ботанічні сади Науково-дослідні природоохоронні установи загально­державного чи міс­цевого значення Створюються з метою збереження, ви­вчення, акліматизації, розмноження в спеціально створених умовах та ефек­тивного господарського використання рідкісних і типових видів місцевої і світової флори шляхом створення, по­повнення та збереження ботанічних колекцій, ведення наукової, навчальної та освітньої роботи
Дендрологічні парки Науково-дослідні природоохоронні установи загально­державного чи міс­цевого значення Створюються з метою збереження і вивчення у спеціально створених умовах різноманітних видів дерев і чагарників та їхніх композицій для найбільш ефективного наукового, культурного, рекреаційного та іншого використання
Зоологічні парки Природоохоронні культурно-освітні та науково-дослідні установи загально­державного значен­ня Створюються з метою організації еко­логічної освітньо-виховної роботи, створення експозицій рідкісних, екзо­тичних та місцевих видів тварин, збе­реження їхнього генофонду, вивчення дикої фауни і розробки наукових основ її розведення у неволі
Парки-пам'ят-ки садово-паркового мистецтва Природоохоронні рекреаційні устано­ви загальнодержав­ного значення Визначні та цінні зразки паркового будівництва з метою охорони їх і ви­користання в естетичних, виховних, наукових, природоохоронних та оздо­ровчих цілях



Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Органи державного управління | Хід лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.